backup dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
hallo allemaal,

Ik heb een cd en daar wil ik graag een backup van maken voor als ik hem misschien kwijtraak of beschadig. Weet iemand misschien een makkelijke site waar ik kan vinden hoe dat moet?????? Graag in het Nederlands

bedankt alvast
debby
 
Geplaatst door tazman
is de cd toevallig een film ??

zoja gaat dat heel goed met dvdx

handleiding op http://go.to/wintips
dvdx is te vinden met google.

Ja, sorry. Lekker slim van me , zo weten jullie natuurlijk niet waar het over gaat. Ja het is een Dvd.

wintips dus????

bedankt hoor
 
als je bovenstaande link volgt en naar handleidingen gaat vindt je alles :D
 
Geplaatst door tazman
als je bovenstaande link volgt en naar handleidingen gaat vindt je alles :D


Ok ik ga mn best doen, bedankt weer.!!!!!

groetjes
Debby
 
Geplaatst door deb's



Ok ik ga mn best doen, bedankt weer.!!!!!

groetjes
Debby


Is dat dan inclusief ondertiteling??????????

was ik vergeten te vragen.

thanxx
 
als je de handleiding volgt dan komen er ook ondertitels bij je backup ja ;)
 
afspelen lukt niet

Geplaatst door deb's


okidoki
bedankt!!!!!!!

Nou, vandaag wilde ik dan eindelijk gaan beginnen maar om dat te doen heb je een dvd speler nodig in je computer. Ik dacht dat ik dat had zoran dvd maar vroeger kon ik daar wel films mee bekijken maar nu niet meer. Verder heb ik ook micro dvd player maar daar krijg ik 2 mappen te zien met video en audio en als ik dan video wil openen dan krijg ik allerlei filetjes te zien. wie weet wat ik dan voor een programma moet gebruiken om deze dvd af te spelen want ik heb begrepen dat dat eerst moet werken wil je er een back-up van maken. alvast bedankt voor jullie moeite weer.

groetjes debby
 
als je een dvd speler in de pc hebt ( die moet je dus wel hebben )
dan heb je waarschijnlijk ook powerdvd ( anders ff shareware downen Powerdvd )

speel daar de film een stukje mee af
 
Geplaatst door tazman
als je een dvd speler in de pc hebt ( die moet je dus wel hebben )
dan heb je waarschijnlijk ook powerdvd ( anders ff shareware downen Powerdvd )

speel daar de film een stukje mee af


Ja in mijn pc zit softdvd3 directshow maar daar kan ik dus deze dvd niet mee afspelen raar he. Ik had gisteren al die instellingen gedaan en toen ik dat af wilde sluiten met encodeer kreeg ik een foutmelding wat precies weet ik niet meer maar iets van "geen 3D en nog wat "aanwezig. Maar als ik dus dat powerdvd download is het goed? Vroeger kon ik wel met softdvd2 afspelen.

thanxx
debby
 
een software dvd player als powerdvd werkt heel goed.

installeer ook eens nieuwe aspi drivers wil ook wel eens nodig zijn bij dvdx.

aspi drivers te downloaden via divx /vcd gedeelte van mijn site http://wintips.filmt.nl onder download

zet de juiste foutmelding eens neer hier evt screendump ?
 
Geplaatst door tazman
een software dvd player als powerdvd werkt heel goed.

installeer ook eens nieuwe aspi drivers wil ook wel eens nodig zijn bij dvdx.

aspi drivers te downloaden via divx /vcd gedeelte van mijn site http://wintips.filmt.nl onder download

zet de juiste foutmelding eens neer hier evt screendump ?


Waar moet ik die drivers installeren of doet ie dat zelf? Dat was gisteren toen ik probeerde met encoderen maar dat ben ik nu niet aan het doen, dat wil ik proberen als ik zeker weet dat ik de juiste programmatjes heb om te beginnen en de juiste foutmelding weet ik niet meer.

bedankt alweer he
debby
 
aspi divers installeren doet ie zelf als je aspiins.exe if instal.bat gebruikt.

daarna even kijken met aspichk.exe of ze er instaan en pc herstarten.
 
Geplaatst door tazman
aspi divers installeren doet ie zelf als je aspiins.exe if instal.bat gebruikt.

daarna even kijken met aspichk.exe of ze er instaan en pc herstarten.


haha sorry hoor maar dit snap ik niet. Gewoon downloaden en dan gaat alles vanzelf of niet???

ps ik heb net via apparaatbeheer naar de meest geschikte stuurprogrammas gezocht en toen gaf de pc steeds als ik bezig was de volgende beveiligingsmelding "wilt u direct b1 installeren" toen heb ik steeds nee gedaan maar wat is dit eigenlijk en heb ik dit nodig?

thanxx
Trouwens de meest geschikte drivers waren al geiinstalleerd of is dit niet hetzelfde??
sorry hoor kben een leek
 
dvdx heeft aspi drivers nodig.
als je die download en de zip uit pakt vindt je daarin een aantal bestanden.
installeer die dmv dubbelklikken op aspiins.exe of instal.bat.

wat met b1 installeren bedoelt wordt snap ik ook zo even niet.

normal zou het zo moeten zijn dat als je een dvd speler(hardware) in de pc hebt.
stop de film in de speler.
je start powerdvd of andere dvd player dat je moet kunnen kiezen start movie of gewoon play drukken en de film dus afgespeelt wordt.
 
Geplaatst door tazman
dvdx heeft aspi drivers nodig.
als je die download en de zip uit pakt vindt je daarin een aantal bestanden.
installeer die dmv dubbelklikken op aspiins.exe of instal.bat.

wat met b1 installeren bedoelt wordt snap ik ook zo even niet.

normal zou het zo moeten zijn dat als je een dvd speler(hardware) in de pc hebt.
stop de film in de speler.
je start powerdvd of andere dvd player dat je moet kunnen kiezen start movie of gewoon play drukken en de film dus afgespeelt wordt.

Hoi Tazman,
Ik wilde powerdvd downloaden maar toen zag ik dat ik daar maar 30 minuten kon kijken en 14 dagen op proef heb ik daar dan wat aan of bestaan er ook nog andere dvd spelers (gratis)
thanxx
 
Geplaatst door deb's


Hoi Tazman,
Ik wilde powerdvd downloaden maar toen zag ik dat ik daar maar 30 minuten kon kijken en 14 dagen op proef heb ik daar dan wat aan of bestaan er ook nog andere dvd spelers (gratis)
thanxx
 
Geplaatst door deb's
Hoi,

Ik heb nu dvdx via via gekregen maar nu krijg ik de volgende foutmeldingen. Ik hoop dat het gelukt is om ze als bijlage erbij te doen.
thanxx alweer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan