Opnemen met Music cleaning Lab

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmaM

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Berichten
37
Ik ben nu bijna een week bezig dit programma en alle aanverwante zaken aan te sluiten. Zoa langzamerhand weet ik dat er iets fout zit in de aansluiting van versterker en Pickup, maar.. er wordt wel geluid opgenomen dat kun je zien bij het afspelen aan de parametertjes. Alleen wordt er slechts 37 seconden opgenomen, daarna stopt de opname. Weet iemand wat ik fout heb ingesteld?
Bedankt alvast.
 
Hoi,

Heb je toevallig een demoversie of zoiets???

Gr Daan
 
MCL

Nee geen demo. Pakket met kabeltje keurig gekocht bij V&D. Ik heb zelfs een registratienummer.
 
Blijf je wel geluid houden op de speakers van je computer, of stoppen die er ook mee?
Coen.
 
Ik heb keurig geluid, van windows, van muziekbestanden enz maar niet van MCL. Ik denk dat ik het programma maar eens opnieuw ga installeren... Wellicht is het een en ander niet goed op de compu gekomen??
 
Als je eigen geluid het blijft doen moet het in MCL zitten. Dat kan in de installatie van het programma zijn of in de kabels. Je hebt wel de kabel op de versterker aangesloten en niet op de pick up? Wat je ook nog kan doen is het eens via de uitgang van de hoofdtelefoon te proberen. Heeft je partitie waarop MCL z'n bestanden kwijt wil nog voldoende ruimte? Opnieuw installeren kan geen kwaad.
Loop bovenstaande dingen even af.
Coen.
 
Geplaatst door Coen111
Heeft je partitie waarop MCL z'n bestanden kwijt wil nog voldoende ruimte? Opnieuw installeren kan geen kwaad.
Loop bovenstaande dingen even af.
Coen.

Dat is idd een goede tip Coen. Mischien kan MCL de bestanden niet kwijt. Wat betreft de kabels....die houden er niet na 37 seconden mee op lijkt mij.

Daan
 
Ik heb net het programma eraf gehaalt en probeer het opnieuw te installeren. Bij de eerste keer weigerde de CDrom op te starten via e:=cd rom drive op te starten maar via d:=DVD lukte het wel.
Nu heb ik de schijf min of meer gedwongen wel via e: de boel opnieuw te installeren maar blijft hij hangen op 82% bij het deeltje 13codeca.acm, dus ik denk dat de schijf gewoon niet goed is, waardoor het programma niet goed op de compu komt en het inderdaad lijkt alsof het een demo is... zou dat kunnen?
Bedankt voor jullie hulp want zo langzamerhand krijg ik de nijging de LPs door de kamer te meppen.. tja en dan heb ik dat programma ook niet meer nodig.
 
Vergeet ik nog: ook via de koptelefoonaansluiting gebeurt precies hetzelfde... 37 sec en geen geluid.
 
Dom is leuk....
Vergeet nog te zeggen dat er meer dan voldoende ruimte is... Kan wel 30x het programma kwijt
 
LOL

Hoi Wilma,

Het gaat meer om de opname bestanden die je wegschrijft. Die kunnen een hoop MB's opslokken. Denk echter niet dat dat het probleem is.

Ben benieuwd of je de software kunt ruilen. Ik hoor het wel of het dan opgelost is.

Groeten Daan
 
Magix doet daar niet moeilijk over, ik mag de CD opsturen en die wordt dan omgeruild. V&D waar ik de schijf kocht doet daar wel moeilijk over en neemt de software niet terug....
Magix blijft echter wel volhouden dat het aan mij ligt. Ik ik vandaag een paar mails van ze gekregen waar het mogelijk aan zou kunnen liggen. Die ga ik in het weekend allemaal maar eens doorlopen.
Zodra ik weet waaraan het precies ligt en wat de oplossing is laat ik het direct weten.
Bedankt voor je steun
 
Hij doet het nog steeds niet

Ik heb al een hele lijst met zaken die het al dan niet kunnen zijn. Volgens Magix kan het zijn dat de kopieerbeveiliging te zwaar is voor mijn CDspeler. maar dan zou je denken dat het programma er zelfs niet een beetje op kan staan.
 
Re: Hij doet het nog steeds niet

Geplaatst door wilmaM
Volgens Magix kan het zijn dat de kopieerbeveiliging te zwaar is voor mijn CDspeler.

Wat een gelul, zo'n ***** antwoord heb ik nog nooit gehoord. Als die beveiliging te zwaar zou zijn dan doet ie het toch helemaal niet?!?!?!':evil:'':evil:'':evil:'

Maar ja, hier ben je niet mee geholpen. Ik zal eens gaan neuzen op het WWW rn kijken of ik een forum kan ontdekken over Magix.

Daan
 
Ik ben het met Daan eens. Zulke flauwekul over die kopieerbeveiliging is alleen maar om lastige klanten af te schudden of om niet te hoeven zeggen dat de verkoper het zelf ook niet weet. Als je via de Windowsgeluidsrecorder opneemt, doet dan alles het wel goed? En werkt je brandprogramma (Nero, EasyCD Creator) wel goed?
Coen
 
alles werkt perfect

Alles werkt prima, zoalang het maar niets met dat programma te maken heeft. Ik heb het nu voor de zoveelste keer gedeïnstalleerd. Ik kan het niet installeren via de cd (het start gewoon niet door en je hoort de cdspeler zoeken, maar via de dvd kan ik het met een omweg installeren. Alle programma´s starten automatisch op via de cd speler behalve dit dan.... Het is mij in de tig keren proberen 2x gelukt via de cd speler het programma te laten installeren alleen blijft de boel dan op 82% hangen. Er is ruimte en geheugen genoeg aanwezig dus?????
 
Geplaatst door wilmaM
Magix doet daar niet moeilijk over, ik mag de CD opsturen en die wordt dan omgeruild.

Had je al een andere versie?
BTW: welke snelheid kan je CD speler aan en wat voor een snelheid adviseerd magix???

Daan
 
De CD speler is 8x4x32, zeker niet de nieuwste maar antiek is ie nou ook weer niet.
Volgens mij heb ik nou alles uitgeprobeerd, morgen stuur ik de disk retour en dan maar afwachten.
Ik zal jullie in iedergeval volgende week alle e-mail correspondentie sturen tussen Magix en mij want daarin staan heel veel mogelijkheden waar het probleem aan kan liggen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan