monitor? beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imrani

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
21
Mijn systeem herkent mijn monitor niet, tja
alleen in veilige modus. Ik heb wel van monitor veranderen op een andere monitor werkt en zie ik alles.
Hoe kan ik alles zien met mijn nieuwe monitor want alleen in veilige modus werken is niet echt lekker?

Any Idea?
Alvast bedankt
Imrani
 
Als je gewoon opstart zegt ie niet 'nieuwe hardware gevonden'of iets dergelijks?
Wat doet ie wel als je gewoon opstart.....

Kan je in apparaat beheer vraagtekens of uitroep tekens vinden?
Misschien moet je wel een nieuwe driver voor je videokaart halen.

groetjes
Harmen
 
redelijk eenvoudig:
pak de cd-rom van de monitorfabrikant en vernieuw het stuurprogramma.

Zat er geen cd-rom bij? Kijk dan op de site van de fabrikant of er een stuurprogramma is voor XP.
 
Als ik em gewoon opstart dan na de win xp scherm zie ik niks meer wel hoor ik mijn computer werken en denken....dus beeld is het probleem

In veilige modus zie ik wel alles en bij aparaat beheer geen uitroeptekens en geen nieuwe hardware gevonden maar ik zal nu ff eerst nieuwe drivers proberen te installeren maar zal het aan mijn monitor of video kaart liggen ?

Bedankt,
Imran.
 
ik kan natuurlijk niet IN je pc kijken, maar als in de veilige modus een goed beeld zichtbaar is, mag je aannemen dat zowel de monitor als de kaart in orde is.
JUIST het feit dat het in de veilige mouds allemaal redelijk goed gaat, is een behoorlijke indicatie dat er een driverprobleem is.................. (monitor en/of videokaart)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan