VirualDub geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
509
Hey,

Ik heb laatst een film gedownload van edonkey, en ik wou er ondertitels onder zetten zoals dit word uitgelegd op http://go.to/wintips

Alleen als ik dan in virtualdub de film wil openen, krijg ik de volgende foutmelding:

vitualdub.gif


Ik heb al nimocodec pack, ik heb geprobeerd een nieuwe versie te installeren van virutaldub, ik heb geprobeerd de film de decompresseren met Avi2Vcd, maar niks helpt.

Wie weet wat ik moet doen?
 
hoogst waarschijnlijk is dit een Svcd

als ze van een Svcd een avi gemaakt hebben of je probeerd een Svcd in te laden in virtualdub dan klopt het.

virtual dub kan niet omgaan met die files.
probeer hem eerst eens met tmpg om te zetten naar vcd evt.
 
Maar is er dan niet een manier om die svcd te ondertitelen, want ik wou er toch al een SVCD van maken vanwege de hoge kwaliteit. Of moet ik er eerst een VCD Mpeg van maken en dan ondertitelen??
Als ik namelijk de film in TMPG Enc open, zegt ie ook dat het een unsuported file is.
 
Laatst bewerkt:
krijg je die fout melding in tmpg ook als je het gedecompressde file gebruikt ??
 
Nee, Dvd2Avi is om MPEg-2 om te zetten in Avi, maar het bestand wat ik heb is ook geen MPEG-2..
 
Wat voor een bestand is het dan precies,we moeten wel ff weten wat het precies is om je verder te kunnen helpen.

Is het soms een XviD ?
 
maak eens een screendump met gspot en zet dat hier eens neer.
 

Bijlagen

  • gspot.zip
    99,8 KB · Weergaven: 13
Ik denk dat jij de DivX codec 3 erop moet zetten,kijk eens hier op deze site Doom9 dan naar downloads en zoek bij codeç's en download eens de divX3 codec en installeer hem ff.
Dan hoor ik het wel,heb je de divX5 codec ook al,zoniet,gooi die er ook maar op dan.
 
Laatst bewerkt:
De Divx 5 codec heb ik al, moet ik dus nu ook Divx 3 er op zetten?
 
Geplaatst door MikeB
De Divx 5 codec heb ik al, moet ik dus nu ook Divx 3 er op zetten?

Ja inderdaad,die moet er ook op,anders werkt het niet.
 
Het is gelukt!
Dankzij de Divx 3 codec lukt het nu wel. Ik dacht namelijk dat Divx 5 een upgedate versie was en dat alle oudere versies er ook in zaten maar dit was dus niet zo.
Bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan