DVD file op hdd bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmet1984

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
171
hoi allemaal,

ik probeer lotr op mijn hdd te bekijken, maar het beeld en geluid is totaal slecht. ik gebruik powerdvd om dvd-film's te bekijken op mijn pc. ik heb een ruime hdd dus wil ik zonder gepruts deze op mijn hdd zetten. nu lukt het wel om alle bestanden naar hdd te kopieren maar het beeld en geluid is er niet het prog speeld het wel af maar er gebeurt niets enige tips hoe ik dan oplassen graag,


grtz,

ahmet
 
Probeer het eens met WinDVD, als het probleem zich blijft voordoen kun je de dvd-bestand(en) beter omzetten naar video-cd formaat (.mpg).
Dit doe je met het Programma TMPGEnc.

ga naar Wintips voor de handleiding en de download van TMPGEnc.
 
Geplaatst door bertusweed
Probeer het eens met WinDVD, als het probleem zich blijft voordoen kun je de dvd-bestand(en) beter omzetten naar video-cd formaat (.mpg).
Dit doe je met het Programma TMPGEnc.

ga naar Wintips voor de handleiding en de download van TMPGEnc.


ik zal het ff proberen.
 
Wat voor systeem heb je?? het kan n.l. ook aan de snelheid van je computer en/of videokaart liggen.
 
Programmaatje vobrator.exe downloaden en gebruiken om alle VOB's te kopieren naar je HDD.
Dit programma verwijdert eventuele kopieerbeveiligingen.
Kijk of je de juiste taal op 0x80 hebt staan anders moet je die even omzetten.(Selecteren en naar stream-mapping toe gaan.
PowerDvD op bestandsmodus zetten, in het menu de afspeellijst samenstellen van VOB 1-6 (niet VOB 0) in de juiste volgorde uiteraard en karren maar.
De kans is groot dat je de Nederlandse ondertiteling verliest (die staat op SPES 0x20) maar ik ben nog bezig om te kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Groets, Jas.
 
Heb zojuist PowerDVD 4 XP geïnstalleerd.

Werkt nu uitstekend, MET ondertiteling !!


Groets, Jas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan