speler slaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
146
ik heb de film reign of fire,(divx) maar als ik hem probeer af te spelen gaat de speler uit. maakt niet uit welke ik gebruik, ook in de speler van kazaa zelf (dan stopt heel kazaa ermee)heb gspot geprobeert om te kijken of ik soms codecs mis , maar die geeft aan dat er geen fouten zijn en dat alle codecs aanwezig zijn. wie weet wat er aan de hand is?
 
er zijn inmiddels meer films die dit probleem hebben op mijn schijf, terwijl ze het eerst wel deden, volgens gspot ligt het niet aan de codecs dus, die zijn allemaal aanwezig, spelers geven ook netjes aan hoe lang de film gaat duren ,maar als de film daadwerkelijk start verdwijnt de speler gewoon weg en als ik het bestand gewoon aanklik in windows explorer slaat zelfs mijn computer op tilt. (verdwijnt het geopende window van explorer, mijn bureaublad wordt leeg,(alles komt een voor 1 weer terug, alleen de icoontjes rechts op de taakbalk(naast klok) daar verdwijnt de helft van (norton, spyblocker kazaa, speed up en audioicoontje, en nog een paar) maar als ik die dan opnieuw op wil starten dan zegt de computer dat ze al aan staan) verder is de computer net gedefragmenteerd en opgeruimd, maar hij is zo traag als ik weet niet wat als ik outlook ofzo open duurt het soms 3 minuten voor dat hij uiteindelijk opent. kan wel weer gaan formateren en XP er wel weer opnieuw op gaan zetten maar dat heb ik 3 maanden geleden nog gedaan, het is zoveel werk he iedere keer die back ups maken en alles weer installeren. heeft iemand een idee? alsjeblieft?
saskia
 
Draai eens Ad-aware 6.0 of Spybot Search & Destroy en laat je PC eens scannen bij Housecall.

Ik denk dat er aardig wat spyware op je computer staat.
 
alleen savenow vind ie iedere keer weer, hoe vaak ik hem er ook afknikker.
 
o ja scannen met housecall (en symantec security check), doe ik iedere week ook iedere week een softwarematige (norton 2003) virusscan.
die vinden niets.
 
prpbleem is nog steeds niet opgelost. ter informatie: ik heb ad aware, housecall enz. allemaal al gedaan (doe ik regelmatig) heb een spyblocker op mijn computer zitten, dus daar ligt het niet aan. het ligt puur aan de gedownloade bestanden.
iemand nog een optie? kan het toch aan de codecs liggen, dat ze wel aanwezig zijn op de computer maar dat ze gewoon om de 1 of andere reden niet werken of gewoon op tilt slaan?
saskia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan