Back-up maken van dvd naar dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argor

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2002
Berichten
179
Hello Helpmijers,
Ik zou graag weten hoe ik van een dvd, een back-up kan maken naar een dvd schijfje, Ik heb een drietal dvd film's die niet zo goedkoop zijn en daarom wil ik daarvan een back-up maken, dat is niet zo erg als er iets mee moest gebeuren.Ik ben in het bezit van een
dvd-writer.
Is er iemand die mij wat wegwijs kan en wil maken?
met dank, Argor
 
backup maken

ik denk dat jij gebruik moet maken van de kopieer functie van jouw brandsoftware

succes
 
Aangezien DVD-branders nog behoorlijk duur zijn, heeft de filmindustrie nog geen aanleiding gezien om op koop-dvd's een hardware matige kopieer beveiliging aan te brengen, het zou dus moeten lukken met een programma dat 1 op 1 kopieert.
 
Geplaatst door Blue Thunder
Aangezien DVD-branders nog behoorlijk duur zijn, heeft de filmindustrie nog geen aanleiding gezien om op koop-dvd's een hardware matige kopieer beveiliging aan te brengen, het zou dus moeten lukken met een programma dat 1 op 1 kopieert.


Het vervelende is die originele dvd is 7.68 GB en een lege dvd-r is maar 4.7 GB.
Argor
 
ofwel dvd splitsen of rippen naar svcd
 
ga eens op zoek naar het programma Xcopy dit werkt als een soort clonecd maar dan vooor dvd.

1 op 1 is niet mogenlijk door de grote maar dit programma geeft je de keuze om hem bv op 2 cd te laten zetten met heel goeiekwaliteit of op 1 cd met mindere kwaliteit.
 
Hoi iedereen,
bedankt voor de replieken, en de hulp.
mvg Argor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan