interlace

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
1.566
ik ben juist aan het proberen om een divx'je om te zetten naar svcd. In vele tutorials en guides spreekt men soms van de-interlacing...

Wat is het en waartoe dient het?
 
interlace is dat er een regel wordt overgeslagen bij de beeld opbouw dus hoe dan is de hz frequentie belangrijk hoe hoger de hz hoe sneller en beter de beeld opbouw
 
Deze jongen moet je niet geloven hoor, het is een collega van mij, hij zit de boel te flessen, hij probeert alsmaar illegale dingen te doen.....
 
Aan Jesba:
Bedankt, wat je zegt klopt. Ik heb het nu ook teruggevonden op een site...

Aan Bert25:
Waar doel je op? Ik begrijp er niets van... :confused:
 
mooi

ach ojan sommige kinderen willen mij nogal dwars zitten op dit forum waaronder bert 1 van die mensen is!

Ik hoop ook dat hij een keer word verbannen van de site of iets dergelijks want hij antwoord dus alleen maar rare meldingen over bijv. mij of andere.

verder ben ik blij dat je vraag is beantwoord gr. bart
 
Geplaatst door bert25
Deze jongen moet je niet geloven hoor, het is een collega van mij, hij zit de boel te flessen, hij probeert alsmaar illegale dingen te doen.....

Hij mag illegaal bezig zijn zolang hij helpmij er maar niet bij betrekt. En ik kan trouwens niet eens iets op maken uit zijn post waarom hij illegaal bezig zou zijn?

Daarom wil ik je dus ook vragen zulk soort opmerking voortaan niet te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan