Fotocollectie met muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-Mon

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
65
Beste Helpmijers...

Ik ga binnenkort op wintersport, en dan wil ik behoorlijk wat foto's gaan maken. Samen met een vriend die een digitale camera meeneemt zal het ongeveer op 300 foto's komen ofzo. Ik wil hiervan alleen zo'n soort presentatietje maken, dat je er muziek bij kan plaatsen enzo. Heeft iemand misschien enig idee hoe je zo'n fotocollectie kan maken? met welk programma? Ik bedoel dat je zo'n slideshow krijgt ongeveer...

thnx alvast...

D-Mon
 
Zelf gebruk ik ulead picture show, werkt goed.

javo
 
Wat dacht je van powerpoint? Kun je ook nog toelichting erbij geven :)
 
Met ulead kan je de show op cd rom branden en met dvd afspelen op de tv.

javo
 
Volgens mij wordt er bij elke digitale camera software meegeleverd (meestal: Ulead) waar je dit soort dingen mee kunt maken. Kijk eens op de bijgeleverde cdrom

Javo: welke versie gebruik jij van Ulead?
Als je trouwens de foto' s op een DVD wilt afspelen moet je eerst wel even checken of je DVD-speler dit ook aan kan. Ik ging zelf namelijk ook voor schut.

gr. A.
 
Als je trouwens de foto' s op een DVD wilt afspelen moet je eerst wel even checken of je DVD-speler dit ook aan kan. Ik ging zelf namelijk ook voor schut.

Anni, welk merk en type dvd-speler heb je dan?
Ik gebruik ook altijd Ulead en op mijn nieuwe dvd-speler werkte het opeens niet meer, bleek er een vinkje verkeerd te staan.

En D-mon, ook ik gebruik Ulead DVD Picture Show. Ik gebruik versie 1.0 Tegenwoordig kan je versie 2 downloaden bij www.ulead.com
 
Wajang,

Bij de weg, ik heb het over een huiskamer DVD-speler, dus niet dat geval in mijn PC.
 
Ik had laatst een site gezien, waarop alle dvd-spelers vermeld staan en wat ze allemaal ondersteunen.
Het was op deze site http://www.dvdrhelp.com maar ik wit nie meer precies waar.
 
Ik gebruik ulead dvd pictureshow tbyb.
dit gaat goed op een sony dav500
javo
 
Inderdaad Wajang, zonde.
Dus ga nooit weer op "dit is de beste uit de consumententest" af maar steek de benen zelf onder de tafel en zoek op de websites. In mijn geval dus zuur leergeld.

Anni
 
WOW! lekker veel reacties... :-D maar blijkbaar wordt ulead het meest gebruikt... ik moet nog foto's maken hoor maar ik wil zodra ik terugkom van vakantie zo snel mogelijk in elkaar zetten... thnx allemaal!

D-Mon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan