cd hoesjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

twenteboy1986

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
148
Ik heb nu cd hoesjes gedownload, maar ik weet nu niet de maten van die hoesjes van de voor en achterkant, weet iemand de maten ervan ??
 
bestaat er ook zo'n programma dat NIET voor windows XP is ?
 
Haal het hoejse uit de cd. De maten van het hoesje meet je met een lineaal op. (doe ik in ieder geval wel) Voorts copieer je het hoesje in en of ander programma en je past de maten aan ... en printen maar.
Zelf heb ik in een tekenprogramma een box gemaakt van hulplijnen. De hulplijnen maak je magnetisch en je sleept de jpg zo in het goede formaat. je kunt in het tekenprogramma ook nog een dun lijntje erbij zetten dan weet je precies waar je moet vouwen ......en KEKVO-en maar.

Anni
 
och zo'n hoesjes-afmetings programmaatje lijkt me goed handig, maar die 2 die hierboven net voorgesteld werden zijn voor XP
 
Nog even als toevoeging. Ik weet van mijn broer, die workshops geeft over photoshop en dat soort spul, dat je voor een duidelijke print een resolutie nodig hebt van 300 dpi. De kwaliteit van de jpg moet natuurlijk wel voldoende zijn want van niets kun je niet iets maken.
In photoshop kun je resolute en afmeting heel gemakkelijk instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan