beeld èn geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
146
hallo
ik heb mijn videorecorder aangesloten op mijn E-tech TV Capture card want ik wil mijn homevideo's overzetten naar cd's. welke compressie(beeld en geluid) kan ik het beste gebruiken en hoe geconfigureerd om iedere videoband (3 uur) op twee cdtjes te krijgen (2x 700 mb) en dan toch nog een beetje redelijk beeld ( en geluid te houden) heb al een beetje gestoeit met virtual dub en xvid compressie voor beeld en mpeg layer 3 voor de audiocompressie maar dan zit ik voor een halve videoband op 824 mb en zo groot zijn mijn cdtjes niet .
o ja bij het capturen hoor ik gewoon geluid ( en het bestand geeft na het wegschrijven ook netjes aan dat er geluid is met mpeglayer 3 compressie) maar bij het afspelen is er dus geen geluid.
HELP!!!
ik heb ook nog een heleboel andere programma's om te capturen (premiere, lifeview(hoorde bij de capturecard)
en nog een paar, maar daar werkte de divx of xvid enz. compressie allemaal niet en dan werden de bestanden wel heel erg groot, en bij de standaard compressie kon ik mijn eigen kinderen niet meer op het beeld herkennen.
wie helpt me?
saskia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan