BSplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.336
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag hier goed staat anders moet een mod hem maar ff naar de goede selectie plaatse.

Ik heb sinds kort Bsplayer en ik heb een vraagje:
Met Radlight kom ik allerlei subs openen waaronder *.txt bestande maar met Bsplayer lukt dat niet...bestaat er een proggie om die subs (.txt of andere) om te zetten naar een formaat die wel met Bspayer kan worde af gespeeld ?

Bedankt
 
sorry foutje .txt kan wel maar er zijn formate die het niet doen
 
bsplayer kan alleen *.sub *.txt *.srt *.stf afspele maar volgens mij zijn er nog meer formate of heb ik het nu mis
 
saa is ook een bestand voor ondertitels, maar volgens mij heb je de meeste wel opgenoemd, ik heb tot nu toe alles nog kunnen ondertitelen met bsplayer.
 
ja *.saa is er volgens mij ook 1 maar die kan je toch niet met bsplayer opene of wel ?
 
DVDSubtitle
IAuthor
JacoSUB 2.7+
MacSUB
MicroDVD
Phoenix Japanimation Society
PowerDivX
RealTime
SAMI Captioning
SonicDVD
SubRip
SubSonic
SubStation Alpha
SubViewer 1.0
SubViewer 2.0
TMPlayer
Turbo Titler
ZeroG

deze subtitles formaten zijn mer radlight te openen, wat de extensie van deze formaten zijn weet ik niet.


*.saa is inderdaad niet met bsplayer te openen
 
die had ik ook maar dat is spyware duss daarom ben ik overgestapt naar bsplayer
 
kijk eens aan dat wist ik niet, weer wat geleerd over radlight, ad-aware maar weer laten draaien dus!.

Nee dan heb ik verder ook geen antwoord op je vraag.

Ik had nog wat andere players die konden ondertitelen, maar dan moet ik ff zoeken als ik ze vind doe ik bericht.
 
Ik heb het gevonden viplay is een duitse player

doet een heel veel subs, zit ook een vertaalmodule bij dus je kunt hem naar nederlands omzetten.

de link
 
bedankt maarre van die site kan ik niet downloade en de vertaling lukt ook niet...probeer maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan