Two Towers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DW00

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2003
Berichten
6
Ik heb net de Lord of the Rings the Two Towers op perfecte kwaliteit gedownload en het ac3 filter, de xvid codec en het nimo pack geinstalleerd, alleen doet het geluid t niet en sinds ik het nimo pack heb geinstalleerd doet ook het beeld het niet meer... (de film werkt ergens anders wel, dus daar ligt t niet aan)
 
Download Gspot en kijk welke codecs je nodig heb

btw waar heb je die film vandaan ? (Kijk hem in de bios wacht tot ie op dvd uitkomt en koop hem , ik wil hem ook hebbe :))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De film komt van direct connect --> twee bestanden van +- 700 mb, het is een screener, dus perfecte kwaliteit..
Waar vind ik gspot?
 
Ik heb net gsspot al zelf gevonden en uitgevoerd, alles klopte en alle codecs zijn aanwezig, alleen krijg ik nu niet eens meer beeld sinds ik dat nimo pack heb geinstalleerd?????

Direct Connect is een programma dat gebruik maakt van allerlei verschillende kamers, waar je pas inkan als je een minimaal aantal 'giga bytes aan films hebt, ik gebruik t zelf niet, maar als je een grote harde schijf hebt en veel shared is het wel erg handig..
 
alles klopte en alle codecs zijn aanwezig, alleen krijg ik nu niet eens meer beeld sinds ik dat nimo pack heb geinstalleerd?????

Ik zou dat nimo pack er eens afgooien en dan met gspot kijke welke codecs je nodig heb en alleen die installere
 
Je moet van de Nimocodec alleen de audiocodecs installeren en de rest niet. Dan moet ie het wel doen.

Suc6
 
Geplaatst door DW00
De film komt van xxxxx--> twee bestanden van +- 700 mb, het is een screener, dus perfecte kwaliteit..
Waar vind ik gspot?
mag dit wel...? zeggen waar de film vandaan komt...?
 
Geplaatst door aaajeetee

mag dit wel...? zeggen waar de film vandaan komt...?
,

Ja ik als werknemer van de site, zegt dat deze handeling niet als illegaal kan worden beordeeld. Dus wij staan deze vraag van jappie-zland toe
 
Geplaatst door excelsior
,

Ja ik als werknemer van de site, zegt dat deze handeling niet als illegaal kan worden beordeeld. Dus wij staan deze vraag van jappie-zland toe

En over welke site heb jij het dan wel ??

iedergeval niet over Helpmij.nl want daar heb je niks te bepalen, omdat je geen mederwerker bent.

en het vragen als waar komt de film vandaan hebben we inderdaad liever niet.
de vragen over kazaa , directconnect enz zijn wel toegestaan om dat die programma's zelf niet illigaal zijn.
wat gebruikers daarmee doen is niet aan ons.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan