The ring wil niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gradacac

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
174
Hallo allemaal,
k heb net the ring gedownload maar als k heb wil afspelen met divx player 2.0 alpha dan geeft hij de fout het is geen win32 toepassing k heb al de nimo pack codec gedownload en geinstaleerd maar nog steeds doet hij het niet bij windows mediaplayer doet hij het wel maar dan met een hele vage beeld en geen geluid
Wie kan mij helpen??
 
Kijk ff in de vraag: The Two Tower daar staat helemaal beschreve wat je moet doen
 
heb k gekeken en k heb ook g spot gedownload en die zegt dat k de juiste codec heb maar hij wilt hem niet afspelen en k heb het trouwens ook al met de allplayer geprobeerd en daar doet hij het ook niet
 
heb je eerst alle codecs er wel af gegooid ?

Doe dat eerst eens en kijk dan welke je moet installere
 
ja dat heb k gedaan en als k allplayer opstart dan geeft hij de codecs die k moet downloaden k instaleer ze dan maar nog steeds geeft hij de fout dat hij de codecs niet kan vinden
 
Ff met Gspot kijke welke codecs je nodig heb en niet met allplayer
 
Als de codecs niet lukken zou ik gewoon wat verschillende divx players uitproberen..soms werkt dat wel bij mij.

p.s. welke versie van the ring heb je, gewoon de japanse van 720mb? Die heb ik namelijk gewoon afgespeeld met divx player alpha..
 
Laatst bewerkt:
zoals k al zei jappie gspot zegt dat de codecs aanwezig zijn.


en michael k weet niet wat voor een k heb eentje met de benaming the ring 2002 cd1 vite dvd en hij is 697 groot
 
geen w32 toepassing houd hoogst waarschijnlijk in dat het file corrupt is.

ga eens opzoek naar een andere versie ;)
 
Inderdaad..:) veel kazaa films zijn corrupt, daar zou het aan kunnen liggen..
 
Ik heb een andere versie van the ring ook daar problemen mee, en ook de codecs zijn geinstalleerd,
Doch de film heeft goed beeld in nandub en virtualdub dus aan de file ligt het niet, heb jij goed beeld in nandub?
 
Geen geluid

Ik had zelf geen geluid maar in VLC lopen de films toppie!! geweldig programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan