opslaan flash plaatjes???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasing

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Berichten
51
als ik op een site zit die met flash is gemaakt, wil ik vaak plaatjes daarvan opslaan maar als ik op de rechtermuisknop druk staat er "about macromedia flash" toch zou ik graag een paar plaatjes van macromedia flash (5) opslaan. hoe moet ik dat doen???
 
dat kan niet. eenvoudig weg omdat de plaatjes in het flash bestand staan en die kun je er niet uit halen. wel kun je een print screen maken van het flash bestand en dat dan plakken naar bijv paint of zoiets.
 
je kunt de flash-files in z'n geheel uit de temperary internet files halen van je eigen pc daar staan ze gewoon in. Of je ze daarna kunt bewerken weet ik niet, in ieder geval staan ze wel op je pc!
 
Geplaatst door beernd
je kunt de flash-files in z'n geheel uit de temperary internet files halen van je eigen pc daar staan ze gewoon in. Of je ze daarna kunt bewerken weet ik niet, in ieder geval staan ze wel op je pc!

Nee wil niet. Je krijgt namelijk een .swf bestand te zien en je zou dan een .fla bestand moeten hebben en die uploaden de (meeste) webmaster echt niet hoor! dat bestand is namelijk ook nog eens veel groter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan