Films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

seniorkas

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
6
Hallo mensen,

Sinds een paar maanden heb ik een ADSL internet verbinding, werkt lekker snel met bv MP3 downloaden (met kazzaa-lite).

Het downloaden van films deed ik ook altijd met Kazzaa-lite. Werkte redelijk maar was bijzonder traag. Nu probeer ik het al een tijdje met Imesh, dit omdat ik las dat er redelijk wat mensen waren die daar goede ervarignen mee hadden en het redelijk snel ging.

Nu merk ik dat het met Imesh inderdaad (soms) wat sneller gaat, maar ik ben niet erg inder de indruk.

{edit mod } kan ik niet beter films in de winkel kopen en dit soort vragen hier niet meer stellen {edit mod }
mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het snelle downloaden hangt ook van je tegenpartij af.
Als deze een langzame verbinding heeft,
dan gaat het bij jou ook langzaam.
Ik haal met Imesh redelijk hoge download snelheden.
Het meeste doe ik met Direct connect.
 
Hoi,
je zou ook eens rond kunnen kijken in de winkel.

succes !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De regels op helpmij zijn dat we niet gaan zeggen waar downloads te verkrijgen zijn.

over de programma's zoals kazaa enz kan gerust gepraat worden.
maar dit is een regelrechte vraag naar waar iets te downloaden is en dat is niet de bedoeling.

sommige berichten dan ook aangepast.
 
Ok,sorry, mijn fout, ik heb de regels nu goed gelezen en het zal niet meer voorkomen.

Dank je Lex voor je reactie en goede tip.

Die tip, Direct Connect, heb ik inmiddels geinstalleerd en ook getest.
Ik heb een "bestand" met alle drie de programma's een keer gedownload om een vergelijking te kunnen maken en dan werkt Direct Connect bij mij het snelst.

en Helma, ?? ook jij bedank voor je geweldige tip??
Jou tip kan ik, en waarschijnlijk meerdere mensen goed gebruiken.

groeten
 
Geplaatst door seniorkas
Dank je Lex voor je reactie en goede tip.

Die tip, Direct Connect, heb ik inmiddels geinstalleerd en ook getest.
Ik heb een "bestand" met alle drie de programma's een keer gedownload om een vergelijking te kunnen maken en dan werkt Direct Connect bij mij het snelst.
Het nadeel van Direct connect is dat je veel moet sharen als je op de grote hub's(servers) wilt inloggen.
Als je veel te sharen hebt is het een heel fijn programma en er is veel te vinden.:)
Voor mensen met weinig hardeschijf ruimte is Direct connect niet echt aan te raden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan