tv probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Berichten
67
ik heb mijn pc verbonden met mijn tv met een kabel met langs beide zijden twee ronde stekkertjes waarvan er 1 in de videokaart (geforse 4ti4200) van de pc en de andere kant zit in een scart die in de tv zit,het probleem is nu dat ik op mijn tv niets zie van het beedscherm van de pc enkel een paar grijze stepen,aan de tv zijn er twee scarts maar het is gelijk in dewelke ik ook probeer het lukt mij niet,moet er op de pc nog iets ingesteld worden?iemand enig idee?dank bij voorbaat
 
Ik denk dat je bij de beeldschermeigenschappen moet zijn. Daar instellen waar het beeld naartoe en vandaan komt.
 
bedankt voor je reactie ik heb eens gekeken in eigenschappen voor beedscherm maar ik vind daar niets dat ik kan veranderen,os is win xp.
 
Als ik het goed begrijp heb je de kabel van de pc naar de tv in de aansluiting gestoken (op de tv) waar normaal de kabeldistributie in komt? Dan werkt het idd niet. Die ingang is alleen voor de kabeldistributie geschikt (75ohm). Je pc moet op een video in komen. Dit is een gele cinch aansluiting genaamd RCA. Indien je zo geen aansluiting hebt op je tv kan je ook een speciale scart plug kopen zoals hieronder afgebeeld is.

2wayscartvideo.jpg


Belangerijk is dat je kan selecteren of het een in of out signaal is. Zo werkte het bij mij perfect!
 
ojan,op mijn tv scart ingang zit juist dezefde stekker als op je afbeelding en mijn kabel zit in het ronde gaatje tussen de 3 stekkers,moeilijk uitgelegd maar je zal mij wel verstaan,alvast bedankt
 
ik ben al verder geraakt met mijn probleem,als ik de monitor van de pc afkoppel krijg ik het computerbeeld op de tv maar als ik dan mijn monitor aankoppel krijg ik daar weer geen beeld op,dus het is wel te doen maar hoe krijg ik ze alle twee aan de praat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan