xvid codec probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

techie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.299
Ik heb de nieuwste nimo codec erin gezet, maar helaas kan windows, xp/98 maakt niet uit een met xvid codec verpakte film niet correct afspelen, een verstoord groen beeld is het resultaat. Onder knoppix linux geen probleem.

wie kent dit cq heeft een oplossing.

Bedankt alvast
 
er zijn hier meerdere vragen over geweest dacht ik.

volgens mij was de oplossing nimo verwijderen en alleen xvid installeren.

nu valt mij op dat er een hoop zijn die problemen hebben met de nieuwe nimo in combi met Xvid.

ik draai nog steeds nimo 7 in combi met Xvid en geen problemen.
misschien een tipje
 
klopt er zijn hier veel vrage over geweest...
gooi nimo er maar af en kijk mbv Gspot welke codecs je nodig heb en installeer dan alleen die... dus als er Xvid staat, alleen Xvid en geen nimo

Veel succes
 
Geplaatst door Jappie-zland
dus als er Xvid staat, alleen Xvid en geen nimo

zoals ik al aangaf heb ik het idee dat dit alleen problemen geeft bij nimo 8.

ik draai met nimo 7 full install en Xvid ( verschillden Xvid zelfs ) en totaal geen probleem.
 
Bedankt mensen, uninstall van nimo en installatie van de aparte xvid deed het

Bedankt mensen, nou maar die 2 torens kijken ;)

:thumb:
 
Graag gedaan hoor :)

@tazman:
volgens mij geve alle nimo pakkette probleme geve..ik ben dus tege nimo en voor de losse codecs :p
 
Re: Xvid Die another day

Geplaatst door Robje2000
Ik heb 007.Die.Another.Day.DVDSCR.XViD-DVL zojuist gedwln en nu wil ik hem bekijken maar hij doet het niet. Ik heb geluid maar geen beeld. Heb een Xvid codec gedwln maar dan zie ik alleen strepen.
Het is een avi-file. Iemand een idee hoe ik wel beeld krijg????

waarschijnlijk mis je een geluids codec kijk eens op http://wintips.filmt.nl onder vraag en antwoord.

of download daar eens de ac3 codec onder de download sectie
 
installeer die losse codec van boven in een post, werkt heel goed had hetzelfde probleem: let op alleen de xvid codec geen nimo of zo

succes
 
Geplaatst door techie
installeer die losse codec van boven in een post, werkt heel goed had hetzelfde probleem: let op alleen de xvid codec geen nimo of zo

Dat is al gezegd hoor ;)
 
Geplaatst door Jappie-zland


Dat is al gezegd hoor ;)

ja klopt maar was een reactie op ene vraagsteller die zijn vraag om 1 of andere reden verwijderd heeft.
zie mijn reactie ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan