Grandprix 4 draaid sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

diekkie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
197
Ik heb een PIII 500 mhz 128mb 32mb Viper770
Nu heb ik Windows XP pro geinstaleerd en nu draaid GP4 zo traag als dikke Str**t in een nauwe trechter!
Andere spellen werken wel goed.
Heb de nieuwste drivers voor de videokaart gedownload en directx 9.

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
 
http://gp4.alphaf1.com/

kijk daar eens voor updates en check de systeemvereisten. Meestal worden die laag gehouden voor de verkoop maar het spel draait pas leuk als je er ver boven zit.

succes
 
Heb de patch ook gedownload maar het is nog zo.
Minimale systeemeisen zijn:
Win 98,PII 400 geheugen 64 mb Grafische kaart 16.
Ik zit daar toch ver boven..................
 
Je gebruikt windows xp. die heeft van zichzelf al zowat die 128 mb nodig: installeer windows 98 se met alle dingen er bij directx enz, nieuwste videodrivers, zal veel schelen.
 
De systeemeisen van tegenwoordig zijn gewoon niet meer te vertrouwen. Je zult toch echt wel op 800 mhz moeten zitten om em netjes te draaien. (of nog maar net)

Ook is de videokaart bij dit spel heel belangrijk. Die van jou is toch wel te oud voor dit soort spelletjes.
 
Ja dat klopt hij draaide toen ook goed, maar is er geen mogelijkheid om wat "minder" geheugen aan XP toe te wijzen, hij ( XP ) beheert het geheugen toch zelf kun je daar niet wat wijzigingen maken?
 
Je kan hem instellen dat hij geheugen vrijmaakt voor programma's ipv systeemzaken maar dat is een standaard instelling. Vrees dat je terug moet naar 98 of zowat een nieuwe pc kopen.

succes
 
ok, bedankt voor de moeite, ik krijg als het goed is deze maand toch een nieuwe PC, moeten de jongens het maar even zonder GP4 doen...

Gr Diekkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan