mp3 van muziekcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
2.349
Ik wil (voor eigen gebruik) van een muziek cd mp3 files maken. Hier zit in Easy cd Creator 5 het programma Soundstream bij. Aan het begin geeft hij de files die op de cd staan als Track1, 2 enz aan. Nu kun je Door op een knop te drukken via internet de goede namen erbij zoeken van de nummers. Dit deed hij bij cd 1 goed, maar bij cd 2 kreeg ik een melding dat hij geen informatie kan vinden over de audiocd op het internet. Hoe los ik dit op? ZIjn er evt nog meer (freeware) proggies waar ik ook de juiste namen bij de tracks kan halen? Misschien zit er ook zoiets in Nero?
 
Nero kan dat inderdaad.
Ook met Tag & Rename kun je db's op i-net raadplegen.

Grtz.
 
Geplaatst door Robbert1978
Hoe doe ik dit dan met Nero?

Ik denk dat blade runner puur het branden van mp3 bedoeld, voor het automatisch ophalen van titelsongs moet je cdex hebben.
(vraag me niet hoe ht werkt:D)
 
Heel eenvoudig werkt het programma: NeoAudio. Het is volgens mij een copie van CdEx. Echter je kunt NeoAudio ook in het Nederlands instellen (zit al bij de download in) . Bij de extra opties even je E-mail invoeren, en het programma haalt dan automatisch de titelsongs van hetCDDB. Werk al lange tijd met het programma. Het is niet de snelste, maar het werkt fantasties!!!

Het is gratis te downloaden bij: download.com
(volgens mij iets van 2.8Mb)

Succes,
A.Riepma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan