mp3 welke bpm??

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hoe zorg ik dat bij mijn mp3's een bpm komt te staan ik wil dit gebreuken voor bij pc dj maar geen van mijn mp3's hebben dit
 
duh?

Ik dacht dat dit weinig te zien heeft met je mp3'tje. Het programma in kwestie moet de muziek snel op voorhand laden en je dan tijdens het afspelen van de muziek de bpm vertellen....
 
Geplaatst door ojan
Ik dacht dat dit weinig te zien heeft met je mp3'tje. Het programma in kwestie moet de muziek snel op voorhand laden en je dan tijdens het afspelen van de muziek de bpm vertellen....

bij het progje kun je de bpm gelijk zetten met deze van de andere player en daarom moet die er bij staan

maar hoe zet je die er bij of controleer je die????????????????
 
Geplaatst door lefty999


bij het progje kun je de bpm gelijk zetten met deze van de andere player en daarom moet die er bij staan

maar hoe zet je die er bij of controleer je die????????????????

weet iemand hoe ik dat doe???????
 
Als je een mp3 afspeelt krijg je vanzelf de beats-per-minute, andere manier is er niet. Maar dat bedoelde je niet neem ik aan...

Ik zal morgen pcDj nogeens proberen en kijken waar je zo hard tegen lampy loopt.

gr,
 
Geplaatst door @temptation
Als je een mp3 afspeelt krijg je vanzelf de beats-per-minute, andere manier is er niet. Maar dat bedoelde je niet neem ik aan...

Ik zal morgen pcDj nogeens proberen en kijken waar je zo hard tegen lampy loopt.

gr,

kijk voor je zelf
pcdj.bmp
 
Ik zie het probleem idd, is hier precies hetzelfde btw, ookal speel ik het nummer af dan geeft ie nog geem bpm.

Misschien ie er al wel een update voor te verkrijgen, maar als ik 2 dezelfde nummers inlaad in pcDj en BPM- studio laad dan geeft BMP de bpm al aan voordat het nummer wordt afgespeeld, pcDj helemaal niets idd.

Kijken voor een patch or go for BPMstudio:
BPM-studio2.jpg

Je ziet ook hier in de archive geen BPM op voorhand op sporadische na dan, maar wel een BPM als je nummer in player A/B plaatst.

Trek zelf je conclusie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan