Audio CD copieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirky

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
12
Ik wil voor mijn vrouw een audio CD van Celin Dion copieren. Nu is deze kennelijk zo beveiligd dat hij niet opstart. Ik kan hem dus niet eens op mijn PC beluisteren, laat staan copieren.
Weet iemand of hier al iets op gevonden is?

Dirk
 
Probeer eens om de volledige cd op de hd op te slaan als wave. Brand dan met nero of Easy cd Creator een muziek-cd.

Succes, A.Riepma
 
PC laat waarschijnlijk ook niet alle bestanden zien. Je moet dus met een programma wat de gegevens één op één kopieert gebruiken. Nero kan dit op zich ook, maar CloneCD kan makkelijker overweg met de beveiliging die er ongetwijfeld op zit. Om instellingen van CloenCD te weten kan je eventueel ClonyXXl gebruiken.
Je moet natuurlijk wel zelf altijd het origineel hebben om te mogen kopiëren.
 
CD copieren

Ik ben in het bezit van zowel Nero en Clone CD, dat is niet het probleem. Misschien heb ik het niet goed uitgelegd, maar de CD van Celin Dion start gewoon niet op, wat ik ook probeer. Ik kan hem ook niet bereiken via deze computer en het CDrom station, wat ik ook probeer. Mocht de CD op een of andere manier beveiligd zijn, is daar wel een crack voor te vinden. Het probleem zit hem dus in het opstarten.
 
cactus data shield! Mag je van geluk spreken dat je geen mac hebt. Heb nochtans gehoord dat het met clonecd wel ging...
In het slechtste geval, je cd-speler aan je pc hangen, en dan de muziek analoog opnemen als wav files, en dan terug een cd maken...
 
Re: CD copieren

Geplaatst door Dirky
Ik ben in het bezit van zowel Nero en Clone CD, dat is niet het probleem. Misschien heb ik het niet goed uitgelegd, maar de CD van Celin Dion start gewoon niet op, wat ik ook probeer. Ik kan hem ook niet bereiken via deze computer en het CDrom station, wat ik ook probeer. Mocht de CD op een of andere manier beveiligd zijn, is daar wel een crack voor te vinden. Het probleem zit hem dus in het opstarten.
Je hoeft hem toch niet op te starten om hem te kopiëren? Of begrijp ik het verkeerd?
 
de nieuwe clonce cd 4.2.0.1 zit als extra kopieer optie een icoon beveiligde cd bij.

als het goed is hoef je niks op te starten maar gewoon dmv clone cd 1 op 1 kopie te maken.
 
CD copieren

Ja hoor, gelukt.
Eerst de nieuwste versie van Clone CD geinstalleerd en toen vanuit een image de cd geschreven.
Bleek echter dat dit vanaf mijn DVD station niet lukte, maar alleen vanaf mijn brander.
Allen bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan