Quik time

Status
Niet open voor verdere reacties.

VeGeTtO

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
190
hai...

ik was laatst bezig met het downen van quik time en tijdens het installeren bedacht ik me en drukte op cancel....dus hij werd niet geinstaleerd....maar telkens als ik de pc opstart..komt het icoontje van quik time..in mn taakbalk.."rechtsonderaan"...ik heb gekeken bij mijn program files...hij staat er niet....ik heb gekeken bij software maar daar staat ook niks over quik time...ik wil het verwijderen maar k weet niet hoe ik iets moet verwijderen als ik niet eens weet waar die is.... :confused:
 
Misschien is het het makkelijkst om quicktime gewoon opnieuw te installeren en dan te uninstalleren.

Anders moet je eens gaan naar Start>zoeken en dan quicktime intypen.
En dan eens kijken of ie bestanden vind die het installatieprogramma wel ge installeerd heeft, maar niet opgeruimd (wat ie eigenlijk wel hoort te doen)

Wat ook nog kan is dat Quicktime bij Start>opstarten staat. Verwijder hem hieruit, dan zou het probleem ook opgelost moeten zijn...

Succes !!
 
hoi, ik weet niet welke windowsversie je hebt, maar kun je bij start ->uitvoeren msconfig intikken? Dan ga je naar tabblad opstarten. Kijk of je daar iets kunt vinden van Quick time en haal het vinkje daar weg. Dan zal je dat icoontje niet meer zien bij het opstarten.
Groetjes, Tanja
 
dank je wel voor jullie reacties....tanja k heb windows me en heb gedaan wat je zei...k heb het vinkje bij quik time weggehaald...en nu maar kijken dat ie nu niet meer verschijtn......Dannyboy..er is helemaal geen instaleer materiaal...k was het via een site aan het installeren.....
 
Geplaatst door VeGeTtO
dank je wel voor jullie reacties....tanja k heb windows me en heb gedaan wat je zei...k heb het vinkje bij quik time weggehaald...en nu maar kijken dat ie nu niet meer verschijtn......Dannyboy..er is helemaal geen instaleer materiaal...k was het via een site aan het installeren.....

Je weet het direct als je opnieuw opstart. Het is natuurlijk niet de "schone" manier, want de installatie staat nog half op je pc. Maar je hebt er in ieder geval geen last meer van. Anders inderdaad quicktime helemaal installeren en daarna bij software weghalen.
Ik hoop dat het lukt.
Groetjes, Tanja
 
In regcleaner kun je ook je opstart opties aanpassen
 
probeer reglceaner eens te downloaden & installeren:
http://download.com.com/3001-2094-10115517.html
deze geeft aan wat voor software er geinstalleerd is op je pc
als je iets over Apple en/of Quicktime in deze lijst ziet ? verwijderen
ga ook naar tabblad "opstarten" toe zodat het ook niet meer opgestart wordt ;)
 
hai...

Het probleem is opgelost....Tanja dat van jou klopte...hij verscheen niet meer...mar wou hem toch ff helemaal weg doen dus..heb ik regcleaner gedownload en quike time helemaal verwijderd.....dank jullie wel..
 
Goed zo!:thumb: Niets zo fijn als een goedlopende pc!
Groetjes, Tanja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan