volumenivo van ca. 200 MP3 gelijkmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronspeld

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2001
Berichten
120
Ik heb op mijn harde schijf ongeveer 200 MP3's staan die de ene keer hard afspelen en de andere keer weer zachtjes.

Bestaat er een progamma waarmee ik de hele bubs in een keer op hetzelfde geluidsnivo kan krijgen??
dus niet nummer voor nummer, maar in een run alles.


Vind ik wel net zo mooi, als het geluidsnivo gelijk blijft tijdens het afspelen.
 
is dit ook voor het egaliseren van geluid ?

Ik heb het prog geinstalleerd, maar doe dit ook het geluid egaliseren of alleen de bitrate aanpassen.

Aan de bitrate aanpassen alleen heb ik niet zoveel, het gaat me meer om een constant geluidsnivo.
 
Re: is dit ook voor het egaliseren van geluid ?

Geplaatst door ronspeld
maar doe dit ook het geluid egaliseren

Ik ken de exacte werking van dit progje niet maar je moet er verschillende geluidsniveau's van MP3's gelijk mee kunnen maken.

Suc6.
 
dan hoop ik op een berichtje van

dan hoop ik op een berichtje van iemand die het proggie wel kent, of een andere oplossing weet.


Ik zou niet weten hoe ik het moet doen
 
Re: is dit ook voor het egaliseren van geluid ?

Geplaatst door ronspeld
Ik heb het prog geinstalleerd, maar doe dit ook het geluid egaliseren of alleen de bitrate aanpassen.

Aan de bitrate aanpassen alleen heb ik niet zoveel, het gaat me meer om een constant geluidsnivo.

Voor alle duidelijkheid,je moet deze hebben!
Zie bijlage.

Grtzzz.
 

Bijlagen

  • dbpoweramp music converter.jpg
    dbpoweramp music converter.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 115
het is gelukt

Die DB converter snap ik helemaal niets van. volgens mij doet deze alleen de bitrates gelijk maken.
Is ook wel handig als je alles op 160 of 128 wil hebben,MAAR......


Die MP3 Gain werkt perfekt. Het duurt alleen een beetje lang, maar goed het lukt in ieder geval.
 
Ja met 200 nummers ben je wel even bezig. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan