Standaard icoontjes wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
Hoe kan ik het pictogram van gewone mappen veranderen?
Bij de eigenschappen van het beeldscherm staat namelijk alleen het pictogram voor de map "mijn documenten", en via mapopties kan ik het ook niet veranderen.
 
Pictogram van een map veranderen kan normaal gesproken niet, dat kan alleen van programma' s...
alhoewel, er is vast wel weer iemand die een kunstje kent, ben zeer benieuwd.
 
Geplaatst door h.hijma
Hoe kan ik het pictogram van gewone mappen veranderen?
Bij de eigenschappen van het beeldscherm staat namelijk alleen het pictogram voor de map "mijn documenten", en via mapopties kan ik het ook niet veranderen.

Ik heb win XP

Als ik een nieuwe map aanmaak op mijn buroblad en dan met de rechtermuis naar de eigenschappen kijk ,dan het tabblad aanpassen gebruik , dan kan ik onderin mijn pictogram wijzigen .
 
Geplaatst door h.hijma
Hoe kan ik het pictogram van gewone mappen veranderen?
Bij de eigenschappen van het beeldscherm staat namelijk alleen het pictogram voor de map "mijn documenten", en via mapopties kan ik het ook niet veranderen.

Hoi,

Als je echt leuke dingen wil doen met iconen dan is er het progje "IconPackager"
Je kunt het hier:http://www.stardock.com/ downloaden.


Grtzzz.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door roby


Ik heb win XP

Als ik een nieuwe map aanmaak op mijn buroblad en dan met de rechtermuis naar de eigenschappen kijk ,dan het tabblad aanpassen gebruik , dan kan ik onderin mijn pictogram wijzigen .

Bedoel je echt een map aanmaken of een shortcut voor een programma. Ik werk met win 98 en daarin heb ik geen tabblad bij eigenschappen van een map.
 
Ja ik bedoel echt een map aanmaken ,maar zal met de windows versie te maken hebben dat het bij mijn wel kan en bij jou niet , jammer !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan