downlead streaming video

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat_in_chicago

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
5
Hallo,

Ik heb zonet WMP 9.0 gedownload. Ik heb het volgende probleem opgemerkt. Telkens als ik live streaming video wil downloaden, dan krijg ik het volgende. Mijn WMP start op: opening media en connecting to media...en dan stopt het. Het programma blokkeert.
Ik heb hetzelfde probleem bij real player.
Ik heb gemerkt dat ik dit probleem niet heb als ik een videofragment download (geen livestream), dan kan ik dat zonder problemen afspelen.
Ik heb al van alles geprobeerd...

Iemand enige raad?

Alvast bedankt!
 
Uit je bericht begrijp ik dat je geen streaming video kan downloaden maar wel NON-streaming video.
Misschien is er in je firewall ingesteld dat WMP geen internetrechten heeft en als het dat vraagt, je geen melding krijgt. Anders is er bijna niks anders te bedenken waarom ie het niet doet.
 
Beste Topmas,

bedankt voor je antwoord. Ik hier evenwel bij de buren even geprobeerd, we zijn allemaal aangesloten op een LAN. Daar lukt het downloaden van streaming video wel.
Ik heb verder alle instellingen overgenomen van de buren, maar nog steeds geen geluk.
Verder heb ik me er ook van vergewist of er proxy-instellingen zijn, maar er zijn er geen.
Ik weet echt niet waar zoeken...
Ik verder nog DirectX gedownload, maar evenmin succes.
Weet nog iemand raad?

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan