xvid

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbaan

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Berichten
140
mensen,

Ik heb Allplayer gedownload. Heb geprobeerd 8-mile af te spelen, automatisch een codec gedownload. Toen deed de film het goed. Maar nu krijg ik alleen nog geluid en ondertiteling --> geen beeld dus.
 
Geplaatst door stevenbaan
mensen,

Ik heb Allplayer gedownload. Heb geprobeerd 8-mile af te spelen, automatisch een codec gedownload. Toen deed de film het goed. Maar nu krijg ik alleen nog geluid en ondertiteling --> geen beeld dus.

Volgens mij moet je divx player er gewoon op laten staan dat heb ik ook, samen met allplayer en dan de xvid installeren.
 
radlight

ik heb ook radlight (divxplayer?) er nog op staan. Waar moet ik em dan mee afspelen?
 
oke

we gaan vooruit. Ik kan em nu ook met radlight afspelen, met ondertiteling. Maar nog steeds geen beeld.

???????
 
Re: oke

Geplaatst door stevenbaan
we gaan vooruit. Ik kan em nu ook met radlight afspelen, met ondertiteling. Maar nog steeds geen beeld.

???????

Download divxplayer dan die is voor het beeld.
 
nope

helpt niet. met divxplayer afspelen --> foutmelding
met allplayer nog steeds geen beeld
 
probeer is met gspot te kijken of je alle codecs hebt.

gspot

Ik heb ook nog een mooie player voor je en dat is bspayer, even de instellingen goedzetten en als alle codecs goed zijn is dit een player die de meeste formaten afspeelt, ook voor ondertitels.

bsplayer
 
?

Oke, maar moet je ook effe de werking van beide programma's uitleggen. Hoe kan ik met Gspot zien welke codec ik moet downloaden en waar? (sorrie, nog steeds amateur)
En instellingen goedzetten met BSplayer????? never heard of.........


bedankt
 
oke, gspot downen en opstarten. Een menu verschijnt en de film opzoeken. Dan verschijnt vanzelf het resultaat.
Mochten er codecs zijn die niet zijn geinstalleerd, geeft hij dit dus aan, FF met google o.i.d de ontbrekende codecs opzoeken en installen.

Bsplayer gewoon opstarten film opzoeken en draaien maar(als het goed is). Anders moet je in het menu wat wijzigingen aanbrengen. In de bijlage kun je zien hoe het bij mij staat.
 
dit is evt een site waar je ook info kunt halen, is het nu niet dan misschien in de toekomst. Kijken onder handleidingen.

wintips
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan