Kan geen printer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naz

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2002
Berichten
155
Ik kan geen printer toevoegen dan geeft hij een foutmelding dat ik geen printers kan installeren.
De printer werkte overigens eerst gewoon goed.Maar had het verwijderd en wilde het vervolgens weer installeren en toen ging het fout.

De drivers van de printer geprobeerd te installeren maar die pakte hij niet omdat de 'spooler'niet ingeschakeld staat.
Heb via eigenschappen van server geprobeerd de spooler te veranderen maar daar kwam ik ook niet in.
Heb al windows upgedate maar mocht niet baten.

Alle kabels zitten er goed in.

Win Xp
printer:Lexmark z25
 
Verwijder hem eens uit apparaatbeheer en installeer hem dan opnieuw.
 
Het is een usb printerpoort printer. Enige wat ik zie staan bij apparaatbeheer en dan usb...zijn de usb-hoofdhubs. Hij geeft niet aan dat er een printer op geinstalleerd is.
 
Log in als administrator, kijk of daar eventueel nog printers staan, verwijder deze, koppel printer los, installeer de software, sluit de printer pas aan als daar om gevraagd wordt en geef als laatste alle gebruikers toestemming om deze printer te gebruiken.
 
Ik heb geen inlognaam. Dus zonder in te loggen gelijk op bureaublad. Hoe kan ik dan als Administrator inloggen. of ben ik dan al de administrator?
 
nope, ctrl-alt-del, uitloggen en weer aanmelden als administrator, ZONDER wachtwoord.
 
Ik heb een HP printer met USB en die moet je eerst installeren (ook volgens de instructie) voordat je de printer aansluit. Want hangt de printer er eenmaal aan dan wil het niet.
 
Ik heb geprobeerd met het verwijderen van andere printers maar er zijn geen andere printers geinstalleerd.

Ik heb ook geprobeerd om de software eerst te installeren al vorens de printer aan te sluiten. Maar hij geeft steeds aan dat de spooler niet aanstaat en dat ik op ja moet klikken om het aan te schakelen en verder te gaan met installatie.

maar als ik op ja druk dan doet hij nog steeds niets.
 
Ik weet niet of je een mogelijkheid hebt om te kijken of je printer het wel doet op een andere pc. Want misschien staat er nog wat achtergebleven software in een register die de herinstallatie blokkeert.
 
nee ik heb niet de mogelijkheid om de printer op een ander pc aan te sluiten.

Win Xp geeft mij gewoon geen toegang tot de printers gedeelte.

printer toevoegen werkt niet
kan ook niet in mijn eigenschappen voor server bij de printer tabblad bij printers.
 
Als alle printersoftware is verwijderd en je sluit de usb kabel aan van de printer dan moet windows nieuwe hardware zien. Als je pc niks ziet dan is het een teken dat er nog vervuiling van je oude programma is.
Misschien dat je met regcleaner http://download.com.com/3001-2094-10115517.html de achtergebleven data uit het register kunt verwijderen.
Ik weet het zo ook even niet.
Vink de vraag af als opgelost en stel hem opnieuw, en vraag hoe je grondig printersoftware moet verwijderen omdat je PC geen nieuwe hardware detecteerd als je de printer aansluit. Misschien dat daar een goede tip uit komt, want je bloedt hier ook een beetje dood.

succes

gr. Anni
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan