mp3 via kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik heb een aantal mp3 bestanden gedownload via Kazaa voor mijn dochter. Zij heeft een wat oudere cd installatie en wil dat ik deze mp3 geschikt maak, maar ik weet niet goed hoe. Ik heb al wat gestoeid met cdex van mp3 naar wav, of van wav naar mpeg, maar het lukt me niet. Zelfs mijn eigen installatie leest de gebrande cd niet. Wie kan mij eens eenvoudig uitleggen hoe ik dat moet doen. Als brandprogramma heb ik nero. Alvast hartelijk bedankt en groetjes

senior
 
In nero kies je voor audio cd branden en dan zet nero automatisch de mp3 om naar een audiofile
 
Als je een wat nieuwere versie van Nero hebt kan deze mp3 bestanden gewoon aan. Je hoeft ze dan dus niet naar .wav of iets dergelijks om te zetten.

Kies bij nero voor audio cd en sleep de mp3 bestanden naar het venster.

Zie ook de bijlage (screenshot)
 
Laatst bewerkt:
mp3

bedankt voor je snelle reaktie. Ook geschikt voor wat oudere cd installatie? En rechtstreeks vanaf mijn shared folder van Kazaa? groetjes


senior
 
Het kan natuurlijk ook aan het merk/soort cd's liggen dat de installatie hem niet pakt. Ik heb altijd goede ervaringen met cd's met een blauwe achterkant.

En vanuit nero kun uit elke map branden
 
En met CD-RW's heb je al helemaal weinig kans (wel handig om te weten dacht ik zo). Ik heb zelf nooit problemen met cd-r's op ouderwetse installaties, mits ze wel van een beetje kwaliteit zijn (goedkoop is vaak duurkoop). Goeie merken: Philips, Sony, Fujifilm en Imation.
 
mp3

ik heb nu enkele cd's gebrand en ga bij mijn dochter kijken of het gelukt is. bedankt voor jullie reakties. groetjes


senior
 
Het ligt zkr wete aan de cds want ik heb ook een wat oudere stereo installatie en daar doen veel (goedkope maar ook dure) cds het niet, je moet gewoon ff een btje teste maar ik denk dat Traxdata cds het wel doen (altans bij mij)


Veel Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan