FRontpage foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbies

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
10
Hallo,
Ik zit met een groot probleem. Werk onder windows 98SE en met office 2000. Is altijd goed gegaan. Maar nu heb ik ineens problemen met frontpage 2000. Als ik een hyperlink wil maken of bv. opmaak>achtergrond krijg ik de volgende melding: 'frontpage heeft een fout mbt een ongeldige pagina veroorzaakt in module MFC42.dll op 017f:5f420a52.
Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg? Ik heb al geprobeerd office opnieuw te installeren, maar de fout blijft. Ik hoop dat iemand mij snel helpt. Alvast bedankt.
bobbies
 
Helaas frontpageprobleem nog niet opgelost

Hallo,
Bennie, bedankt, ik heb het gecontroleerd. Het gaat alleen niet om het starten van frontpage, maar als ik er al in zit. Dan kan ik niet een hyperlink maken of een figuur uit bestand invoegen of een achtergrond maken. Dan krijg ik die foutmelding van mfc42.dll. Ik heb voor de zekerheid wel de registry gecontroleerd. Die is oke.
Wie helpt mij? Ik zit eigenlijk in hoge nood, omdat ik een afstudeerproject met frontpage moet doen nu en er ook een site op heb draaien. Please, help.
bedankt.
 
Ik vermoed dat je een verkeerde versie van het bestand MFC42.dll hebt. Zoek het bestand op via de verkenner (mogelijk zal je er meerdere van vinden). Kijk via eigenschappen welke versie het is. Het gaat vooral om de versie die je aantreft in de map c:\windows\system

Groetjes,
Bennie
 
gelukt!

Hallo,
Bennie, dat was een goed idee. Ik heb de gewraakte dll opgezocht op internet en van een hele lijst met downloadebel files gedownload. Dat moest de goeie zijn. En voor de zekerheid het hele office nog maar weer eens opnieuw geinstalleerd.
Probleem is opgelost nu !!!!!!!!!!!!! HEt werkt! Ik blij!!!
Dank je wel. En ook iedereen die deze vraag bezocht heeft en er misschien over heeft nagedacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan