audio problemen met all in wonder Radeon 8500dv

Status
Niet open voor verdere reacties.

derray

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2003
Berichten
6
Ik heb een nieuwe pc Pentium IV met all in wonder radon 8500dv. Ik probeer nu tevergeefs mijn opnames van mijn Sony Digital Handycam dcr-trv130E Pal op mijn pc te zetten. Af en toe slaag ik erin om video op mijn scherm te krijgen, maar audio is er niet bij. Ik heb reeds alle mogelijke settings van mijn volume control uitgeprobeerd, maar niets werkt.
Toen ik pas mijn pc had, was ik in staat om en video en audio te capteren maar na een re-install van windows XP lukt het mij niet meer. Nochtans kan ik nog steeds de toen opgenomen video's bekijken en beluisteren. Het geluid op mijn pc in andere toepassingen werkt nog steeds zeer goed. En het werkt trouwens ook wanneer ik mijn camcorder aansluit op mijn video recorder en deze laatste aansluit aan mijn pc. Ik kan dan perfect video en audio ontvangen. Kan iemand mij hierover raad geven?
Een tweede probleem is dat wanneer ik via Ulead video studio 5.0 of Windows movie maker 2.0 video capteer, deze programma's steeds vastlopen met resultaat dat ik mijn pc opnieuw moet opstarten.

Dank bij voorbaat voor een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan