Scrarface Div3 vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
567
Hallo ik heb de film Scarface ok mijn pc, en het is een div3 codec ofzo ( volgens kazaa ) maar hij speelt het niet af niet in:

media player
real player
Quicktime
BSplayer.


moet ik dan een codec downloaden zo ja welke?!

vriendelijke groeten,

f®eder!k :thumb:
 
Waarschijnlijk DivX (www.divx.com)

Maar als hij niet werkt, download dan G-Spot, open het bestand daarin en dan vertelt het programma welke codecs je nodig hebt. Zoek die dan weer met google op en film kijken maar!
 
ej kerel erg bedankt het werkte (divx player) maar nu zit ik met nog een klein ding, het beeld loopt niet gelijk aan het geluid = daar ook iets voor of niet?!

vriendelijke groeten.
 
Mmm, dat is wel vervelend, is je pc wel snel genoeg (500 MHz of meer)? En doet hij dat ook met andere players zoals Windows Media Player of BSPlayer?
 
voortaan als je een vraag gaat stelle eerst de sticky leze.
maarre je moet wel een beetje een snelle computer hebbe voor een film af te spele. het kan ook aan de film zelf ligge dat het beeld en geluid niet gelijk lope
 
hej erg bedankt voor jullie antwoord en Jappie-zland ik zal t volgende keer lezen maar mijn pc is niet zo snel nee 450 mhz maar k heb er normaal nooit last van ofzo alleen teovallig bij deze maar ja het is niet anders ik kan m nu zien tenminste erg bedankt

groeten,

f®eder!k
 
Nou graag gedaan hoor
Ik zie graag een tevrede 'helpmij klant' ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan