For Your Consideration

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Ik weet niet of dit de juiste sectie is, het spijt me :).

Ik bekijk nu de DVD van Lord Of The Rings II, The Two Towers alleen telkens als ik naar een ander fragment ga staat er een seconde of tien in beeld:
"For Your Consideration".

Iemand enig idee of dit normaal is?
 
hoogst waarschijnijk heb je een screener versie te pakken.
die zijn normaal alleen bedoeld voor pers zodat die een resentie kunnen schrijven.

dus of het voor lief nemen of wachten tot hij in de winkel op dvd te koop is.

lekker kwal schreef:

Raar; welk formaat is het? Of zit je de echte dvd te kijken

de echte dvd is nog niet uit van de two towers film draait nog in bios.
 
Geplaatst door XP_PC
Ik weet niet of dit de juiste sectie is, het spijt me :).

Ik bekijk nu de DVD van Lord Of The Rings II, The Two Towers alleen telkens als ik naar een ander fragment ga staat er een seconde of tien in beeld:
"For Your Consideration".

Iemand enig idee of dit normaal is?

je bedoelt DVD rip!. dit heb ik namelijk op mijn DVD rip ook, die rip is officieel voor een Amerikaanse universiteit speciaal voor de film afdeling (heb ik mij laten vertellen)

de DVD is nog niet uit in Nederland, in sommige andere landen wel, een kennis van mij heeft hem uit Amerika :D
 
Het is een echte DVD, kopie van een Amerikaanse versie.

Ik speel ze af met WinDVD.
 
waren van lotr 10-duizenden dvd's opgepakt.. waren allemaal gekopieerd van een versie waar dat onder staat...

idd of voor lief nemen, of wachten tot dvd uitkomt.. of papiertje op monitor plakken zodat het niet meer zichtbaar is, of een hele donkere zonnebril op...

t zit namelijk in de file, en die kun je er niet uithalen..
 
Het is vrij normaal dat bij pre-releases er zoiets in beeld staat, maar niet dat het er 10 seconden instaat als je van fragment wisselt, dát is het gekke eraan.

tazman: de echte dvd is wel al uit maar nog niet te koop. Ik heb hem al liggen; vandaar.
 
Geplaatst door XP_PC
Laat me raden, het zit er expres in geplakt?

waarom denk je nou dat ze in die pers release versie dat soort dingen zetten ??

het kan dan wel een dvd zijn ik ben voor 99% zeker dat het een screener rip is die in een hoge Svcd bitrate op dvd gezet is.
en inderdaad de kwaliteit is dan ook heel erg goed nadeel wat je hebt die melding zit er in en gaat er niet uit.
 
Geplaatst door tazman


waarom denk je nou dat ze in die pers release versie dat soort dingen zetten ??

het kan dan wel een dvd zijn ik ben voor 99% zeker dat het een screener rip is die in een hoge Svcd bitrate op dvd gezet is.
en inderdaad de kwaliteit is dan ook heel erg goed nadeel wat je hebt die melding zit er in en gaat er niet uit.

Ik weet niet precies hoe de DVD gemaakt is, weet wel dat het een kopie is. Kwaliteit is inderdaad goed.
Nou ja, af en toe die melding. Ik stoor me er niet heel erg aan maar ik wilde wel even weten waar die vandaan kwam.

Bedankt voor de reacties!:thumb:
 
Ooh, dus er komt gewoon eens in de zoveel tijd die melding voorbij? Dat is doodnormaal. Waarom formuleer je dat dan zo vreemd in de openingspost (dat hij tevoorschijn komt als je van fragment wisselt)?
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Ooh, dus er komt gewoon eens in de zoveel tijd die melding voorbij? Dat is doodnormaal. Waarom formuleer je dat dan zo vreemd in de openingspost (dat hij tevoorschijn komt als je van fragment wisselt)?

Omdat dat zo is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan