tmpgenc 2.58 plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik het me goed kan herrinneren heeft dat te maken dat je ac3 geluid in je avi heb zitten.dat moet je dan eerst omzetten in wav bestand
 
ok en hoe doe je dat ? trouwens zijn dat gegevens van je pc ?want van mij zijn ze niet waarom zet je dat hier neer?
 
het geluid wat in de avi zit moet je even decompressen.

download Avi2Mpeg

en laad het file in decompress het file wat daaruit komt is in 99% van de keren wel in te lezen met tmpgencoder.
 
download eens Gspot Hier downen
en laad daar de film in maak en screenshot van het schrempje van gspot en plaats het hier.
 
screenshot kan ik niet maken heb geen camera maar als ik goed begrijp ik heb nu gspot voor me en de gegevens over die file staan er nu in en die moet ik zeker zo zetten bij tmpgenc????
 
Geplaatst door APOCALYPSE
screenshot kan ik niet maken heb geen camera maar als ik goed begrijp ik heb nu gspot voor me en de gegevens over die file staan er nu in en die moet ik zeker zo zetten bij tmpgenc????

een screenshot kun je maken door als je het scherm van gspot hebt staan op de printscreentoets te drukken.
daarna naar een foto bewerkings proggie gaan of gewoon naar paint.
kies bewerken en dan invoegen.

of je neemt printscreen een freeware proggie wat perfecte screenshots maakt.
wel ff instellen dat hij jpg wordt.

download printscreen
 
zie geen screenshot ik heb er 1 gemaakt maar weet niet hoe em hier neer te zetten sorry
 
Je kunt de screenshot invoegen door gebruik te maken van de funtie IMG, scrollen naar de harde schijf waar de screenshot staat en dan de locatie invoegen.
 
als je printscreen gebruikt stel hem in via tabblad image op jpeg.

als de afbeelding niet groter is dan 100 kb kun je als je een volgende bericht plaatst.kiezen voor bijlage toevoegen.
klik op bladeren en dan zoeken waar de afbeelding staat.

typ anders even wat er bij gspot staat en dan voornamelijk bij video format en of de codec installed is.
en onder audio format en of de codec installed is.

zie mijn bijlage

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 82
Geplaatst door Blue Thunder
Je kunt de screenshot invoegen door gebruik te maken van de funtie IMG, scrollen naar de harde schijf waar de screenshot staat en dan de locatie invoegen.

de functie IMG werkt alleen als de afbeelding op een website.
 
bij video codec staat mp43 s-mpeg 4 version 3
bij aspect 352x240(1.467: bitrate 307kb/s
framerate 14.985fps duration 00h54m 26s

en bij audio format staat 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-2 Layer 3
bitrate 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-2 Layer 3 fs 24000 Hz
moet je nog meer hebben?
 
wat belangrijker is zijn de juiste codec geinstaleerd ?
 
codec video mp43 S-Mpeg 4 version 3

codec audio 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-2 Layer 3

hoop dat je dit bedoeld?
 
dat is wel wat ik bedoel maar staat er onder of ze daadwerkelijk geinstaleerd zijn.??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan