tv beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

peelduiker

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2001
Berichten
26
ik heb heb op mijn p4 met een geforce 2 videokaart onder xp een een tevion pci stereo-tv/fm-radio tunerkaart geinstalleerd ik heb er een coax kabel van de centrale antenne doos(gesplit) een naar tv en een naar pc.dan wil ik het spul installeren maar ik heb wel radio ontvangst maar geen tv ontvangst wat doe ik niet goed?????????????
m.vr.gr.
 
Ik neem aan dat je de tv uitgang heb gesplits !

En wat voor een splitter heb je gebruikt een gamma splitter of een degelijke en de coax idem
Goede stekkers gebruiken en deze ook goed monteren!
 
heb je toevallig kabelinternet? ik heb namelijk het probleem dat ik met een "gewone" splitter ook geen beeld kan krijgen. men wist mij te vertellen dat ik een speciale splitter nodig zou hebben die veel duurder is.
heb ik dus niet gedaan, dan maar geen tv. misschien dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben??
 
de splitter die je bedoel heet een sb-02 met fconnectoren deze zijn zeer goed maar zelf als je deze gebruikt met montage coax kan je sommige zenders niet ontvangen
 
splitter

ja ik dacht dat ik een goede splitter had met f connectoren was wel niet duur .
Wat zou zoiets eigenlijk moeten kosten?
 
Bij veel kabelaansluitingen (de meeste eigenlijk) hebben tv en radiosignaal een eigen uitgang op de aansluitdoos. Lijkt mij eerder dat je de FM uitgang gesplitst heb ipv tv. :)
Geen enkele splitter kan nl het signaal zoveel dempen dat je geen tv ontvangst zou hebben (dan zou de demping zoo hoog zijn dat er helemaal geen signaal binnenkomt).

COntroleer dat eerst even voor je dure andere splitters aan gaat schaffen :D

Nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan