goedkope cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
1.566
Weet er iemand een adresje in België voor goedkope CD-RW 80min, liefst 10 speed? Bij padeg 80min 4 speed 9.30 euro, maar heb liever 10 speed...
Dus, adres + prijs, en event website?

Alvast bedankt!
 
Ja is leuk hoor € 6.50 maar dan moet je ze wel zelf afhalen anders komt er € 15,- bij en betaal je dus € 21,50 voor 10 stuks:(
Ik zou maar gewoon bij je PC boeren in de buurt gaan kijken want er komt altijd verzendkosten bij en dan ben je nog niet voordelig uit. Is alleen interresant voor systemen of duurdere hardware. Tenzij je er gelijk tig afneemt.
 
Laatst bewerkt:
Ik koop ze op computerbeurzen.
Een spindel van 100 stuks ongeveer €23
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ja is leuk hoor € 6.50 maar dan moet je ze wel zelf afhalen anders komt er € 15,- bij en betaal je dus € 21,50 voor 10 stuks:(

Is wel waar natuurlijk, maar Keerbergen en Mortsel liggen nu ook weer niet zo gek ver van mekaar.

Ik haal mijn CD-R's gewoonlijk in de plaatselijke Carrefour.
 
Geplaatst door ojan
Weet er iemand een adresje in België voor goedkope CD-RW 80min, liefst 10 speed? Bij padeg 80min 4 speed 9.30 euro, maar heb liever 10 speed...
Dus, adres + prijs, en event website?
Alvast bedankt!

Bedankt voor jullie reaktie, maar zoals jullie hierboven in mijn quote zien zoek ik geen CD-R, maar CD-RW 10x 80min... Oftewel Rewritable cd's... :)

De gewone haal ik ook op beurzen met spindles van 100 aan ong 20 euro...

Dus RW, geen gewone...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan