McAfee: evaluatie datum voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cat9

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
206
2 jaar geleden heb ik bij de computer ook de virusscanner van McAfee erop laten zetten.
Intussen is de computer een keer flink gecrasht en heb ik de virusscanner eropnieuw opgezet.
Maar nu zegt het dat de evaluatiedatum voorbij is en dat het nummer op de doos staat, die ik dus niet meer heb.
Ik vind trouwens ook dat McAfee toch vaak bokt met Windows ME, vooral bij het afsluiten van de computer.
Kan ik McAfee nog aan de praat krijgen ?
Groetjes Cat
 
Cat9,

Mcafee geeft virus definities voor 1 jaar. Daarna moet je een nieuwe abonnement kopen van mcafee of een upgrade.
Jij had hem voor 2 jaar en dat betekend dat je mcafee allang verlopen is.

omdat je mcafee verlopen is kun je overwegen om naar een andere virus scanner te gaan. Zoals crash zei is Norton antivirus een goede virus scanner.

http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0

of nav met firewall (norton internet security) :

http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0
 
Laatst bewerkt:
Bedankt

Ik was hier al bang voor.
In welk opzicht is Norton beter ?
Groetjes Cat
 
Re: Bedankt

Geplaatst door Cat9
Ik was hier al bang voor.
In welk opzicht is Norton beter ?
Groetjes Cat

Ze werken alle 2 even goed, maar de problemen zijn dat als je mcafee wil installeren of deinstalleren, dat je dan veel meer foutmeldingen kunt krijgen dan Norton. Daarnaast is het zo dat Norton een betere database heeft dan mcafee als er een probleem is.
 
Bedankt

Voor de duidelijke uitleg.
Groetjes Cat
 
Wil hier toch even bij aantekenen dat Norton bij mij vast liep in ME en dat mijn gratis versie van Mcaffee het probleemloos al dik 1,5 jaar doet, met firewall, met updates, zonder upgrades.
Kan hem alleen niet automatisch laten draaien en moet hem ff aanklikken.
ik check voor de zekerheid ook af en toe met housecall, maar er komt nooit iets te voorschijn wat Mcaffee niet opgepikt had.
Of heb ik gewoon mazzel en al maanden geen virus meer gezien?
 
Het belangrijkste is dat de antivirus virussen kan verwijderen zonder probleem. Dat is bij jou het geval, dus dan is het in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan