Alweer afsluitproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Berichten
1.151
Ik weet dat dit onderwerp al vaak aan de orde is geweest, maar via de site van microsoft kom ik er niet echt uit. Windows is shuting down blijft dus staan en er gebeurd verder niets meer. Is er misschien iemand met een bestandje die dit probleem verhelpt?
 
Was dat maar waar. Het zit waarschijnlijk in een verkeerde driver. Ik heb het ook en gebruik de knop al maanden. Doe ik het niet dan komt er een blauw scherm met een witte error melding. Heb jij dat ook of niet?
 
Heb je de boel wel ge-updated bij Microsoft? Dan wil het probleem nog wel eens over gaan. Ik heb zelf de boel verleden week maar eens weer geformatteerd omdat ik ******ziek werd van dat niet willen afsluiten.
Als windows er weer nieuw opstaat doet hij het weer flitsend. Het zal wel te maken hebben met softwarematige vervuiling.

Jan
 
Die link heb ik al eens doorgenomen. Het zit in een driver maar dan moet je, om te ontdekken welke, alles er af doen en er weer op.
Nou.............ik ben blij dat het een beetje loopt :D
 
Ben er nog steeds niet uit, Systeem blijft nog hangen. Ik heb inmiddels alle updates opgehaald bij microsoft.
 
Opgelost

Weet niet hoe maar het is inmiddels opgelost, sluit weer gewoon af
 
Bennie bedankt! Ik ga er even mee stoeien.
 
Bennie, ik het het geinstalleerd en dan zou het klaar zijn maar nu krijg ik bijgaande melding.
Wat moet nou het volledige pad zijn?
Windows/System........?? Ik zie nl wel een I386 ergens maar geen 386.
 
Laatst bewerkt:
Aan de kleurtjes van het plaatje zie ik dat je XP gebruikt. Klopt dat? Maar dat proggie draait alleen op Win98.

Wat is dat blauwe scherm met die error trouwens die je krijgt?

Groetjes,
Bennie
 
Ja, ik heb XP. Wat jammer :(
Dan kan ik dat progje beter weghalen.
Die foutmelding heb ik onderzocht maar daar kwam ik niet uit door het technische Engels.
Als ik de pc even laat staan op "windows sluit nu af" dan krijg ik het vanzelf weer.
Morgen krijg je het nummer.
 
Bennie, ik hoop dat je nog meeloopt in deze tread.
Beetje druk hier.

Hij blijft altijd hangen op 'Windows sluit af'
Dit foutnummer krijg ik als ik wat langer wacht met uitdoen.
0x0000009F (0x00000002, 0x82814E08, 0x82BB4BB0,
0x82BF1F08)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan