Weergave mp3 in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
398
Hallo
Wanneer ik mijn Mp3 's opzoek in verkenner, maar ook als ik ze met Easy CD Creator selecteer staan sommige in het zwart, maar andere in het blauw weergegeven.
Dat blauw is voor mij nieuw.
Hoe komt dat en heeft het gevolgen voor . . ?

Amaldo
 
Vreemd. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw instellingen zijn. Zodra je b.v. op het internet een link gebruikt krijgt hij een andere kleur. Of zoiets er ook is voor files??????
Geen idee.
Ik heb wel een leuk progje voor je waarbij kleurtjes aangeven of het 128, 160 enz enz. is.
Ik heb er veel plezier van.
Heb je tenminste kleur die zin heeft :D
MP3ext
 
Geplaatst door amaldo
Hallo
Wanneer ik mijn Mp3 's opzoek in verkenner, maar ook als ik ze met Easy CD Creator selecteer staan sommige in het zwart, maar andere in het blauw weergegeven.
Dat blauw is voor mij nieuw.
Hoe komt dat en heeft het gevolgen voor . . ?
Heb je in verkenner onder extra/mapopties/weergave misschien een vinkje staan voor "gecodeerde of gecomprimeerde NTFS bestanden in een andere kleur weergeven"? Zijn de bestanden nog blauw als je dit aan of uitvinkt?
 
Inderdaad stond aangevinkt, na het uitvinken is alles weer zwart.
Weer wat geleerd !

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij gecodeerde of gecomprimeerde NTFS bestanden ? Is dat zinvol om op enig moment / of bij een handeling te weten ?

Amaldo
 
Als je (in winXP) naar de eigenschappen van een map gaat/tabblad algemeen/geavanceerd en daar "Inhoud comprimeren om schijfruimte vrij te maken" aanvinkt dan worden de bestanden in het blauw weergegeven. Dit betekend dus dat de blauwe bestanden gecomprimeerde bestanden zijn.
Als je hier "Inhoud coderen" aanvinkt krijgen de bestanden een groene kleur.
Dit komt omdat je een schijf hebt met NTFS-indeling, FAT32 heeft deze optie niet.
 
Geplaatst door Bad Seed
Als je (in winXP) naar de eigenschappen van een map gaat/tabblad algemeen/geavanceerd en daar "Inhoud comprimeren om schijfruimte vrij te maken" aanvinkt dan worden de bestanden in het blauw weergegeven. Dit betekend dus dat de blauwe bestanden gecomprimeerde bestanden zijn.
Als je hier "Inhoud coderen" aanvinkt krijgen de bestanden een groene kleur.
Dit komt omdat je een schijf hebt met NTFS-indeling, FAT32 heeft deze optie niet.

Hoi bad seed

Dacht ik toch altijd dat ze blau waren omdat ik ze misschien pas afgespeeld had :D net als een gebruikte link in mijn explore , weer wat geleert .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan