printerprob

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskoppie

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
175
software en alles goed geinstalleerd maar soms rint die printer niet en als je m opnieuw opstart wel hoe kan dat en hoe kan ik dat verhelpen?
 
Beetje los-het-maar-voor-me-op-houding.:(
zo kunnen wij er natuurlijk ook niets mee. Vermeld om te beginnen eens wat voor printer je hebt en welke versie van de software heb je? Wat heb jij al geprobeerd?
 
hp psc 2110 all in one printer scanner kopieerapparaat
versie 1.00

ik weet niet wat ik eraan kan doen??
 
en als-ie niet print, krijg je dan een foutmelding, reageert de printer helemaal niet of gaat er wel een lichtje knipperen?
 
tenzij het een heel onschuldig probleempje is dat gemakkelijk is op te lossen, denk ik ondertussen ook aan andere oorzaken, waarbij ik er "gemakshalve" even vanuit ga dat de printer USB is aangelsoten:

1. USB herkenning in samenhang met de USB stuurprogramma's,
2. BIOS update i.v.m. een "nieuwe" printer en een mogelijk "iets" oudere computer.

Als het probleem ontstond toen je de printer kocht zouden beide opties van toepassing kunnen zijn.

Heb je nog een paralelle kabel bij de hand en kan de printer ook parallel worden aangesloten? Probeer dat eens.

Zit de printer parallel aangesloten (ik heb niet de moeite genomen om op te zoeken of jouw type printer uberhaubt wel een paralle aansluiting heeft.........) dan is dit berichtje nooit geschreven............ ;) ;) :D :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan