DVD decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Ik heb een paar videofiles binnengehaald bij kazaa, en nou kan ik het niet af spelen. Het zijn zogenaamde DVD screeners, en als ik die dan wil afspelen, krijg ik de melding dat een DVD decoder ontbreekt. Welke DVD decoder kan ik daar voor gebruiken, en waar vind ik die ?
Verder dacht ik dat in windows XP , via de mediaplayer , gewoon DVD's af te spelen zijn, maar blijkbaar is dat niet zo ?
 
Nee, in het zip bestandje zit een exe bestand dat je moet uitvoeren. Dan is alles gepiept.
 
geen geluid

Ik heb deze link gevolgd en de software geinstalleerd. Beeld heb ik nu wel maar ik mis het geluid...
wat nu?

groeten van,
 
Daar heb ik soms ook last van bij sommige films, bovendien zie je dan wel eens een blokje met 9 vierkantjes over het beeld lopen, dat is best wel irritant.
 
wel geluid geen beeld is vaak op te lossen dor een Xvid codec te installeren.

XVID codec

het blokje wat in media player vrolijk over beeld huppeld tijdens afspelen van een Svcd kun je niets aan doen.
media player is primair niet bedoeld om Svcd te spelen.
 
dank voor je reactie...maar ik heb wel beeld en geen geluid..
los je dat op dezelfde manier op?
 
geen geluid zou je kunnen proberen of het installeren van een AC3 codec helpt.

AC3 decoder het is wel een rar file dus winrar nodig om uit te pakken.

evt winrar download www.rarsoft.com
 
dankjewel! mijn probleem is opgelost. ik moest alleen nog wel bij de eigenschappen van het geluid even uitvogelen welke luidsprekerinstellingen ik moest kiezen om het een beetje lekker te laten klinken (maar dat heb ik wel vaker, ook als ik spelletjes speel).


groeten weer van,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan