CD kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
98
Ik heb een probleem om originele CD's te kopiëren.
Ik zou graag van volgende CD's een kopie willen maken, voor als die defect zouden zijn, ik een reserve heb.
Het betreft de originele: Microsoft Windows98-second editie en ook Microsoft Office2000 - Standaard
Op beide CD's staat vermeld Maak geen illegale kopieën van deze cd.
Hoe kan ik dit omzeilen, zodat ik deze voor mijn reserve kan kopiëren.

Ik krijg de mededeling: Je hebt geen toegang tot de historieken. CD Auteursrechtelijk beschermd. SCSI/ATAPI command timeout error. Brandproces mislukt met 4x(600kB/sec)

http://members.lycos.nl/cdrom59/cd-copy.gif
 
Moet gewoon kunnen hoor, de win98 en office cd kopieren voor eigen backup.
De foutmelding die je krijgt slaat op een hardware error, heb je soms de cd-rom en cd-writer op één kabel zitten, als dit het geval is moet je dit veranderen, mocht dit niet zo zijn dat ben ik bang dat je brander aan het overlijden is.
 
Moet gewoon kunnen hoor, de win98 en office cd kopieren voor eigen backup. De foutmelding die je krijgt slaat op een hardware error, heb je soms de cd-rom en cd-writer op één kabel zitten, als dit het geval is moet je dit veranderen, mocht dit niet zo zijn dat ben ik bang dat je brander aan het overlijden is.
maestro12
Ik heb de CD brander nog maar twee weken geleden in de winkel gekocht. Zitten ingebouwd in computer.
 
download en installeer een clonecd van www.elby.de

en hoe heb je geprobeerd te kopieeren ??

diect van cd naar cd of via de hd ?
 
en als hem probeerd te branden met behulp van de nero-wizzard??
 
Ik ben naar open CD, dan naar een cd kopiëren gegaan.
Ik zal eens naar http://www.elby.de gaan om
clonecd te kopiëren. Ik hoop dat het lukt.
 
je kunt in nero wel van cd naar cd kopieren maar mijn ervaringen zijn dat je beter de optie snelkopieeren ( on the fly ) uit kan zetten.
beter is via de hd te kopieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan