Ice Age... Beeld hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Berichten
3
hoi ,

ik heb een probleem... ik weet alleen niet of het illigaal is maar een maat van me zei dat het niet illigaal was dus ik vraag het bij deze maar eventjes...

Ik heb een Film gedownload (aj volgens mij is dat al illigaal ) genaamd Ice Age... ik wou die op een cd-rom branden en dan afspelen in mijn DVD speler (is een standalone dvd)...

Ik heb op internet gezocht en de film (.avi) omgezet in mpeg file + ondertiteling... maar alles is tot zover goed gegaan zelfs het branden (op 12 speed) maar als ik hem afspeel in de dvd speler... dan slaat hij stukken over en komen er heeltijd blokken in beeld ...

Iemand een idee hoe dit kan??

Groeten Rick

( p.s. zou U (de moderator) dit forum niet willen sluiten totdat ik er antwoord op heb gehad?? )
 
weten jullie misschien een vcd brand programma?? waarmee ik hem naar svcd kan branden en niet naar vcd
 
Ik heb dit ook gehad met Jackass en ik heb hem versneld af moeten spelen. Dus ik denk dat er nix anders op zit
 
als het bestand goed afspeeld vanaf de harddisk is het een probleem met de dvd speler.

check eens de dma setting van de speler.

zit ergens in configuratiescherm/systeem/apparaatbeheer

grtz,pe.
 
hmmm het is een Stand Alone dvd speler... snap je?? dat ding zit niet in de computer gebouwd maar staat onder de tv :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan