ISO bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
ISO hoef je niet uit te pakken, een ISO kan je met Nero of een ander CD-brandprogramma direct op een cd branden.
 
In Nero: ga naar 'Bestand' en klik dan 'Beeld branden'. Dan browse je gewoon naar de directory waar de ISO is opgeslagen. Dan selecteer je gewoon deze ISO en Nero doet al de rest
 
Voor de duidelijkheid:
Ga bij nero naar beeld/image branden, sleep iso-bestand naar veld en branden maar, makkelijker kan niet.
 
Geplaatst door Freno
Voor de duidelijkheid:
Ga bij nero naar beeld/image branden, sleep iso-bestand naar veld en branden maar, makkelijker kan niet.

Ja dat heb ik gedaan maar dan kopieert hij gewoon dat ISO bestand naar de CD.
Mijn vraag was misschien niet duidelijk genoeg, maar hoe pak ik het vervolgens uit en kan je dat direct op CD branden.
 
Ja dat heb ik gedaan maar dan kopieert hij gewoon dat ISO bestand naar de CD.
Mijn vraag was misschien niet duidelijk genoeg, maar hoe pak ik het vervolgens uit en kan je dat direct op CD branden.
 
ik begrijp dat je nero hebt, je moet dan wel aangeven dat het om een iso-bestand gaat en niet het branden van data. Voor een goede uitleg kijk even bij www.wintips.nl.

Als je het dan goed doet, dan is de cd-gebruiksklaar en kan je er zo van opstarten.
 
Freno, ik geloof dat je link het niet doet, althans bij mij niet.....

Tom, als je nu nero eens opstart en je klikt dan op help en vervolgens op wizard starten, dan kan het echt niet meer mis gaan.

Je wizard starten
compile a new cd (je ziet ik heb de engelse versie :D )
kies other format
kies create a cd from an image
brows in het nieuwe venster naar je ISo-bestand.
aanklikken en hopla.. klaar is Kees en ook de cd :thumb:

grt.

Martin
 
Klopt, met plaatjes erbij kun je lezen bij handleidingen nero op:
http://go.to/wintips
dit is dus wel de juiste link, kan echt niet meer fout gaan.

succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan