Mediaplayer 9 onder XP, online radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

garfield_nl

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
26
Ik gebruik de nieuwste mediaplayer voor het beluisteren van skyradio. Heb een kabelverbinding met ongeveer 45 kb download p.s.

Met mediaplayer 8 ging dat vloeiend, maar met 9 gaat dit steeds hortend en stotend. Wie weet wat er nog uitgezet kan worden, zodat het toch vloeiend draait. Ik krijg nu steeds van die stotterende artiesten.
 
Je kan ook op de skyradiowebsite naar de radio luisteren. Of krijg je dan hetzelfde stottterende geluid.
Misschien is mediaplayer 9 wel te zwaar voor je computer. Anders zou ik het niet weten.
 
Mediaplayer 9

Ja, ik doe het via de website.

Verder heb ik laptop PIII 850 mhz. Is toch nooit te weinig?

Ik ben bang dat het ligt aan Internetopties binnen de mediaplayer. Maar heb geen clou waarom versie 8 wel snel doet en 9 niet.

Wie helpt
 
Het is niet altijd zo dat een verhoging van een versie ook een verbetering is. Bijvoorbeeld bij winamp 3 start bij mij veel trager op dan versies daarvoor dus heb ik hem ook meteen eraf gehaald.

P3 850 lijkt mij wel voldoende. Wat voor internetverbinding heb je? Die moet namelijk wel goed zijn om de gegevensstroom goed te kunnen verwerken.

Kijk even of dit goed staat: extra--> opties --> prestaties--> dat de verbindingssnelheid goed staat ingesteld (de verbindingssnelheid bepalen) en de standaardbuffer op de bovenste aangevinkt.

Misschien weet iemand anders hier meer over.

Succes
 
Kijk even of dit goed staat: extra--> opties --> prestaties--> dat de verbindingssnelheid goed staat ingesteld (de verbindingssnelheid bepalen) en de standaardbuffer op de bovenste aangevinkt.

Waar kan ik deze optie vinden. Ben al even wezen zoeken. Zie hem gewoon over het hoofd.

Bedankt voor die andere Viddi-player.

Ik waardeer het erg hoe snel jullie reageren. Een top-site!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan