3d kamer designen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SphiXS

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
Berichten
195
Hallo,

Ik krijg nou van mijn ouders een nieuw tv meubel en ligbank alleen weet ik niet precies waar en hoe ik het wil hebben. Weet iemand een programma waarmee je je kamer digitaal kan designen, dus opnieuw kan inrichten?

Alvast bedankt
 
autocad-3dmax-rhinoceros-povray? Deze zijn een beetje te moeilijk waarschijnlijk.
 
ik heb vorig jaar iets gezien daar kon je 3D-omgevingen mee maken alleen ik heb helaas geen flauw idee meer hoe het heet
*slaat zijn hoofd op toetsenbord*
twas iets in de buurt an Brava 3D maar ik zou zo echt even niet meer weten hoe het heet, sorry
 
heeeeey dat klinkt heel bekend in de oren ja !
enkele screenshots die ik daarvan gezien heb zijn echt schitterend
ik heb het ooit eens gedownload, was een nogal vaag programma en ik snapte het niet, maar je kan er wel omgevingen mee maken
 
Brice is meer voor landschappen, niet echt voor inrichtingen.
 
ja ok daar heb je gelijk in
Davilex heeft vorig jaar of zo toch ook een programma gemaakt voor inrichten ?
Davi 3D was dat
alleen dat kost wel wat...
 
Nou, ik ben ook net op zoek naar zo'n programma voor Wiskunde. We moeten namelijk een kamer inrichten.

Onder aan de opdracht staat. "Je kunt voor je ontwerp de CD-rom WONEN van Davilex gebruiken"
 
ik geloof dat ik ooit eens een paar jaar (6 of zo :)) een programma 3d interieur heb gehad.

Zal nu wel pixelhappen zijn, maar it does je job en werkt op een p133mhz
 
Bryce is een goed programma, en niet alleen voor landschappen.
Het kost alleen even tijd om er achter te komen hoe de handleiding werkt...

Misschien een raar ID, maar Quake1 heeft een editor
Qwark4.07
Met wat improvisatie talent kun je daar al heel wat mee
"aanrichten".
't kost natuurlijk wel centen (10 Euro?), maar dat kost "Bryce" natuurlijk ook.

Groeten,Gimli;)
 
Het Davilex programma wat je bedoelt heet inderdaad Wonen en is via prog's als Kazaa, Edonkey en bij Dynabyte verkrijgbaar!
 
Ik heb hier het programma 3D Huis Totaal De Luxe ligggen. Gehuurd voor 15 Eurocent (3 weken) in de Openbare Bibliotheek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan