analoog naar cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
146
hulp gevraagd?

hallo ik wil mijn (analoge ) camcorder banden op cd zetten heb al vanalles geprobeert maar het wil niet goed lukken.
heb een e-tech tv-capturecard en daar bij zit software van lifeview om te capturen, kan dan alleen gewoon capturen (laten we zeggen 10 minuten 7 GB) wat natuurlijk erg veel schijfruimte kost en ik heb op mijn c: schijf(de grootste) nog zo'n 7 a 8 GB over moet het dan echt in stukjes doen steeds 10 minuten daarna comprimeren (tmpgenc) dan volgende 10 minuten en ga zo maar door. en daarna vcdtje branden. kan alleen comprimeren met rgb 16 of 24 yuy 2 yv12 yvu9 maar beeld word dan blokkerig
iets anders dat we geprobeerd hebben is direct comprimeren (met ulead,met rgb 24 en geluid cd kwaliteit) en er een vcdtje van branden gaat prima en makkelijk , maar kwaliteit daarvan is niet om over naar huis te schrijven. heel erg blokkerig, heb virtualdub geprobeerd , maar dan kan ik alleen met divx comprimeren (kan ik geen vcdtjes van branden) en krijg daar de instellingen niet goed van, het geluid blijft daar steeds sneller dan de film alleen bij uncompressed capturen blijft het geluid gelijk. wie heeft er een oplossing? o ja even terduidelijkheid, ik probeer dus op 1 cdtje (liefst vcd) 1 uur film te krijgen van goede kwaliteit)
saskia
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan