winmx langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterheem

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
69
heb sinds kort adsl-comfort van kpn en een modem
met ingebouwde router.
Winmx kan ik alleen instellen op een secondary
connection en niet op primary connection bedoeld
voor snelle verbindingen. dus muziek downloaden
gaat nog steeds langzaam ondanks adsl
heeft iemand een oplossing hiervoor
modem is geinstalleerd volgens instructies met de adsl cd-rom
 
de snelheid van winmx wordt bepaald door de uploadsnelheid van de tegenpartij, als je geluk hebt zijn er meerdere users waar je tegelijk van download.

ik haal soms wel een snelheid van 50kB, maar meestal is het (veel) langzamer.

De instelling "secondary connection" is goed voor ADSL.
Primary connection is voor hele snelle verbindingen, T1 en sneller.
 
Als je 20 of meer downloads hebt lopen zie je veel beter wat je kunt. Dan zie je het bovenin rond 78 tot veel meer gaan. Bij Winmx moet je niet in snelheid denken maar in de songs die je tegelijkertijd kunt downloaden.
Het is precies zoals Testje zegt. Je bent afhankelijk van de ander.
Als ik 12 downloads heb van 7.00k/s ben ik zeer tevreden hoor en in de nacht loopt het nog sneller.
 
Als je echt wil weten wat de max. snelheid is waarmee je kan downen, log dan in op het europese netwerk (lekker kortbij), zoek op een zeer populair liedje en pak er eentje waarvoor veel gebruikers beschikbaar zijn (groen cijfertje rechts). Een andere mogelijkheid is zelfde netwerk, zelfde zoekopdracht, sorteren op connectiesnelheid, alle T3's pingen en die met een zeer kleine ping (<100) er uitkiezen om iets van te downloaden (= alleen voor de opennapnetwerken !!). Zet er zo een aantal in de wacht ( zal toch wel zo zijn) en wacht tot ze beginnen. D'r zitten er soms zeer snelle bij. Ik heb er al gehad van meer dan 250 Kb/s !! Ik doe dat dikwijls voor een bepaald genre muziek. Zit er dan een rappe T3 of T1 of zelfs DSL of Cable bij dan blader ik die, zie of ze iets hebben dat mij interessant lijkt en vooruit met de geit. Lukt dikwijls !!
Groeten
 
Leuk om te weten maar ben jij nou Saldos of heb jij het plaatje van Saldos? Beetje verwarrend is het wel.
 
Whaaaatt is er iemand anders met dit plaatje?...dan gauw een ander zoeken
 
LOL Zoiets dacht ik al. Ben benieuwd waar je mee terug komt ;)
 
En leuk ook!
Las je het op de site van WinMx zelf dat er een nieuwe versie komt?
 
Nee hoor maar ik ken iemand die ik weer ken van de chat op winmx die daar een soort beheerder is en vertelde dat die update er elk moment komt
 
Hij heeft trouwens de nederlandse versie van winmx gemaakt
 
LOL Dat idee had ik ook al! Arme Obbes! Uiteindelijk was die cd toch beter die ik eerst zag.
 
Ja zeg met zoveel leden heb je altijd de kans dat iemand de zelfde avatar heeft..dan kan ik aan de gang blijven..hahaha

groetjes Robert
 
Het is niet zo moeilijk om zelf iets te verzinnen hoor.
Kijk maar naar de mijne ;)

En nu maar eens kijken of de nieuwe versie van WinMx er al is.
 
oosterheem,
Welke versie windows heb je eigenlijk?

En heb je hier getest hoeveel je download en upload snelheid is ?

www.mordax.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan