Photo 2 VCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
263
Hoi, wie weet een goed programma om foto's naar VCD te kunnen krijgen zodat ik ze op een DVD speler kan laten afspelen??

Ik heb gehoord van dit programma: Photo2VCD Professional 2.01

Zijn er ook nog andere? Zo ja waar kan ik die downloaden.

Alvast bedankt!
 
Ik heb zelf een half jaar lang gezocht naar de oplossing en ook hier op het forum al de nodige vragen gesteld en heb gisteren de oplossing gevonden.

Bij mij is het met Photo2VCD Professional 2.01 niet gelukt. Ik heb nu de trial van Winoncd van internet afgehaald en via optie Video en daarna fotoalbum lukt het me nu eindelijk.

Jacqueline
 
mjboeve,

ik zie net dat je in het dorp woont waar ik opgegroeid bent. Leuk...

Ben er net vorige week een week op vakantie geweest (Gerner).

Toevallig hoor.

Jacqueline
 
Ik weet dat het met dat programma kan, maar dat is sowieso een trial. dus die zo wel verlopen of iets dergelijks.

Dus ik zocht eigenlijk iets meteen freeware is..
 
Photo2VCD Professional 2.01 is ook niet gratis.

Ik ga na de trial wel de software aanschaffen. Ik had het idee dat ie niet zo duur was, ik geloof zo rond de 25 euro.
Via de trial kun je toch in ieder geval proberen of je het gewenste resultaat bereikt.

Jacqueline
 
Das waar, maar ben meer fan denk ik van gekraakte versies , bespaart een HOOP!
 
Photo2VCD Professional 2.01 is te kraken, van WinonCD weet ik niet. Maar als je een fan van kraken bent, dan zul je dat ook uit kunnen vinden.

Jacqueline

Ik ben geen fan van kraken, ik run ook een bedrijfje, dus koop alleen officiele software. Moet niet denken aan een inval. Kun je je prive misschien veroorloven, maar zakelijk neem ik dat risico niet.

SUCCES
 
Hallo,

WinOnCD is het programma wat je zoekt.
Waanzinnig makkelijk en gigantisch veel mogenlijkheden met o.a. achtergrondmuziek en met albums werken op één cd.

Dus effe op Kaaza snuffelen, gegarandeerd succes.
Zo niet dan hoor ik het wel weer.

groeten adri
 
Hoi,

Welke versie van winoncd?
En hoe groot is dat ?

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan