mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand kan zijn met de op mijn pc geinstalleerde mediaplayers! Ik gebruikte altijd de mediaplayer van Kazaa en mp3 bestanden met winamp2. Met de installatie van Encarta WP 2000 werd mediaplayer m van microsoft meegeinstalleerd. Op zich geen probleem zou je denken maar na elk nieuwe start van de computer is die installatie verdwenen en moet mediaplayer telkens opnieuw worden geinstalleerd. Bijkomend probleem is dat de mediaplauyer van Kazaa ook niet meer werkt. Na installeren van Winamp 3.0 werkt het maar mijn vraag over wat hier aan de hand is blijft onbeantwoord. Wie kan mij helpen?
 
Welke versie van mediaplayer gebruik je?
Kazaa gebruikt nl. ook winows mediaplayer als player echter met een andere skin.
Het kan zijn dat met de installatie van encarta de mediaplayer van encarta verkeerd geinstalleerd is waardoor Kazaa dus ook niet meer werkt.
 
Ik heb WMplayer 7.10.00.3068.
Het probleem deed zich inderdaad voor na Encarta installeren en gebruik van Kazaa. Vanwege een ander probleem met een dll bestandje heb ik Kazaa 2.0 geinstalleerd over Kazaa versie 1.7 en daarna kon ik niets meer afspelen.
Is SKIN slechts het uiterlijk van het programma of behelst het meer. En hoe los ik het probleem nu op?
 
Verwijder kazaa in zijn geheel . verplaats voor de zekerheid wel even je map mijn shared folder .
En laad hier de nieuwe kazaa lite 2.1.0. door.
Zonder spyware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan